Η Toyota εξακολουθεί να είναι η εταιρία με την μεγαλύτερη αξία για τους καταναλωτές

Σε πρόσφατη έρευνα της Kantar Milward Brown, η οποία ονομάζεται “BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2019”, η Toyota είναι στην πρώτη θέση διατηρώντας τον τίτλο της.

Ένας τίτλος που δεν αφορά στις πωλήσεις και τα κέρδη των εταιριών, αλλά στην προσλαμβάνουσα αξία της εταιρίας από τους καταναλωτές. Η έρευνα υπολογίζει την θέση της κάθε εταιρίας συμπεριλαμβάνοντας παράγοντες όπως την κεφαλαιοποίησή της, και διάφορα οικονομοτεχνικά μεγέθη, καθώς και την συμπεριφορά της προς τους καταναλωτές.

Μεγάλη σημασία παίζει και η συναισθηματική προσέγγιση που διατηρεί ο καταναλωτής για την εκάστοτε εταιρία. Και επειδή οι καταναλωτές βιώνουν μεγαλύτερες εμπειρίες από εταιρίες π.χ. όπως οι Amazon, Apple, και Google, προτιμώνται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν πιο «άψυχα» προϊόντα, σύμφωνα με τους αναλυτές της έρευνας.

Έτσι, στην κατάταξη των πρώτων 100 εταιριών υπάρχουν μόλις τρεις κατασκευαστές αυτοκινήτων με την Toyota στην πρώτη θέση στα 12 από τα 14 χρόνια που γίνεται αυτή η έρευνα. Η VW ήταν η μόνη εταιρία της δεκάδας που βελτίωσε την θέση της, μετά την επιστροφή της στην κανονικότητα και μακριά από το Dieselgate. Η Porsche ήταν επίσης η μοναδική νέα είσοδος στην λίστα πετώντας έξω ινδική Maruti-Suzuki από την λίστα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close