Αυτό είναι το νέο Peugeot 2008!

Η γαλλική εταιρία αποκάλυψε το νέο 2008 που θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του νέου έτους σε εκδόσεις βενζίνης, diesel και σε ηλεκτρική!

Σχεδιαστικά το νέο 2008 μοιάζει με μια μικρογραφία του 3008 και αποσπά μόνο κολακευτικά σχόλια χάρη στην πολύ ελκυστική εμφάνιση. Κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό με την γνωστή i-cockpit άποψη και τις δύο οθόνες να κυριαρχούν στο ταμπλό.

Με σχεδόν κάθετη μάσκα -στην ηλεκτρική έκδοση είναι στο χρώμα του αμαξώματος- και ψηλά τοποθετημένο καπό, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το ανάγλυφο Χ στις πόρτες. Εξωτρικά, το 2008 έχει σχεδόν κάθετη μάσκα -στην ηλεκτρική έκδοση είναι στο χρώμα του αμαξώματος- και ψηλά τοποθετημένο καπό, ενώ χαρακτηριστικό είναι και το ανάγλυφο Χ στις πόρτες.

Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο το νέο 2008 το μήκος του νέου είναι μακρύτερο κατά 14 εκατοστά (συνολικά στα 4,3 μέτρα) όταν το πλάτος φτάνει τα 1,7 μέτρα και το ύψος τα 1,54 μέτρα. Ο χώρος για τις αποσκευές προσφέρει έως 434 λίτρα (με τον υποδαπέδιο χώρο), ενώ αυξημένο κατά 60 χλστ. μεταξόνιο προμηνύει μεγαλύτερους χώρους.

Φυσικά υπάρχει μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων και σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε χώρους μόλις 60 εκατοστά μεγαλύτερους από το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά και το Drive Assist Plus, που διαθέτει κάποια χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης, καθώς και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Σε συνδυασμό με θέση ασύρματης φόρτισης στην κεντρική κονσόλα, και συνολικά 4 θύρες USB (2 τύπου Α πίσω, 1 τύπου Α και 1 τύπου C μπροστά).

Το νέο 2008 βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) που χρησιμοποιείται στα νέα Peugeot 208, Opel Corsa, DS 3 Crossback κ.α. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες και το Grip Control είναι προαιρετικό σε συγκεκριμένες εκδόσεις. To νέο 2008 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Vigo της Ισπανίας.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις 1.2 PureTech με 100, 130 και 155 ίππους (οι δύο ισχυρότερες έχουν και αυτόματο κιβώτιο EAT8). Υπάρχει και diesel 1.5 BlueHDi με 100 και 130 ίππους. Ξεχωριστό ενδιαφέρον συγκεντρώνει το ηλεκτρικό e-2008 που έχει το ίδιο σύστημα με το e-208 και το Opel Corsa-e με ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων, μπαταρία 50 kWh, αυτονομία στα 310 χλμ.


Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Πολύ ενδιαφέρων μοντέλο, η συνολική χωρητικότητα με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων πεσμένες δεν έχει ανακοινωθεί;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close