BMW Vision M Next, ο αντικαταστάτης της i8;

Μετά από 10 ημέρες αναμονής, η BMW αποκάλυψε το νέο της πρωτότυπο, το οποίο διαθέτει ισχύ 600 ίππων και, σαν αισθητική, θα έλεγε κανείς πως φέρνει αρκετά στην i8…

Όχι, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία απολύτως σύνδεση με το υβριδικό σπορ μοντέλο της φίρμας. Παρόλα αυτά, το πρωτότυπο Vision M Next είναι πολύ όμορφο για να μείνει στο ράφι. Άλλωστε, σύντομα θα πρέπει να βρεθεί αντικαταστάτης για την i8 και το συγκεκριμένο δείχνει να πληροί πολλές από τις προδιαγραφές.

Καταρχήν, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό, διθέσιο, όχημα όπου «μας δίνει μία ιδέα για το μέλλον της σπορ οδήγησης» σύμφωνα με τον Adrian van Hooydonk, αντιπρόεδρο του ομίλου BMW. «Όπως η BMW Vision iNEXT σκιαγραφεί το πως η αυτόνομη οδήγηση θα μετασχηματίσει τη ζωή στα οχήματά μας, η BMW Vision M NEXT δείχνει πως η πλέον εξελιγμένη τεχνολογία μπορεί επίσης να δώσει στην εμπειρία της οδήγησης μία καθαρότερη και πιο συναισθηματική εμπλοκή.»

Με την Vision M NEXT η Βαυαρική εταιρία εισάγει την έννοια του D+ACES, που αποτελεί αρκτικόλεξο για πέντε διαφορετικές συνιστώσες, Design, Autonomous driving, Connectivity, Electrification και Services. Αυτό δείχνει και το όραμα της εταιρίας για το ολοκληρωμένο αυτοκίνητο του μέλλοντος. Ενδεικτικά, πέρα από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό, το πρωτότυπο αυτό φέρει αρκετές νέες τεχνολογίες, όπως το Laser Wire, για πιο αποδοτικά και καλύτερα ρυθμιζόμενα φώτα. Οι πόρτες ανοίγουν αυτόματα, χάρη σε ένα σύστημα αναγνώρισης προσώπου. Όσο για το εσωτερικό, είναι τελείως φουτουριστικό, με ψηφιακό ταμπλό και ένα εντυπωσιακό, επαυξημένης πραγματικότητας, head up display.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας, όπου σε συνδυασμό με ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 600 ίππων. Το νούμερο αυτό εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 300 χλμ./ώρα. Εδώ υπάρχει μία επιπλέον BOOST+ λειτουργία, ενώ η αυτονομία του οχήματος σε αμιγώς ηλεκτρική διαμόρφωση αγγίζει τα 100 χλμ./ώρα.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close