NEA

H Ford αναβιώνει το Puma, αυτή τη φορά ως SUV

Πάει σχεδόν μία εικοσαετία από το τελευταίο Puma, εκείνο το μικρό coupe, στη γκάμα της Ford. Πλέον η ονομασία αυτή επιστρέφει, με διαφορετική όμως περιβολή.

Και αυτό είναι μάλλον λογικό, αφού σχεδόν κανείς σήμερα δεν ασχολείται με τα coupe. Αντιθέτως, η μόδα επιβάλλει SUV, σε κάθε σχέδιο, μέγεθος και δυνατότητες. Έτσι ακριβώς και η Ford ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της κατά το δοκούν. Το νέο Puma βασίζεται στο ίδιο πάτωμα που χρησιμοποιεί και το Fiesta, οι διαστάσεις του όμως είναι αρκετά μεγαλύτερες. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το μήκος του φτάνει τα 4,19 μέτρα, ενώ το μεγάλο πλάτος του τα 1,93 μέτρα (είναι φαρδύτερο κατά 17 εκατοστά σε σχέση με το Volkswagen T-Cross!) Αναφορικά με το χώρο αποσκευών, αγγίζει τα 456 λίτρα, ενώ στο κάτω μέρος του έχει και τάπα απορροής, ώστε όποιος θέλει να μπορεί να το πλένει κανονικά…

Εντός, το Puma θα μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το Fiesta. Αντίστοιχα θα εφοδιάζεται με όλα εκείνα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, όπως το infotainment SYNC 3, με πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones, σύστημα αυτόματης στάθμευσης, ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3 ιντσών (ως έξτρα), premium ηχοσύστημα της B&Ο με 10 ηχεία και ισχύ 575 Watt (αντίστοιχα στον προαιρετικό εξοπλισμό), ακόμα και καθίσματα με δυνατότητα μασάζ!

Αναφορικά με τους κινητήρες, η γκάμα θα περιλαμβάνει αρχικά δύο εκδόσεις του γνωστού, τρικύλινδρου χιλιάρη της φίρμας, με απόδοση 125 και 155 ίππων αντίστοιχα. Αμφότεροι θα διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου, για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης σε συνθήκες χαμηλού φορτίου. Όσο για το ισχυρότερο σύνολο, θα εφοδιάζεται επιπλέον με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) μίζας- γεννήτριας με ιμάντα που η Ford ονομάζει BISG και με ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt. Λίγο αργότερα στην παλέτα των κινητήρων θα προστεθεί και ένας diesel, 1.5 λίτρου με ισχύ 125 ίππων, ο οποίος θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Η κατασκευή του νέου Puma θα γίνεται στη Ρουμανία στο εργοστάσιο της μάρκας κοντά στην Κράιοβα. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει μέσα στο έτος, αρχικά με τις εκδόσεις εξοπλισμού Titanium, Titanium X και ST-Line X, ενώ από τον ερχόμενο Φεβρουάριο θα ακολουθήσει και η πιο σπορτίφ ST-Line. Τώρα για το κόστος κτήσης, ακόμα δεν υπάρχουν επίσημα νούμερα αλλά μία ασφαλής προσέγγιση είναι να υπολογίζετε κάπου μεταξύ 17-18.000 ευρώ.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!