Grand Prix Αυστρίας: Φοβερό θέαμα με νικητή τον Verstappen!

Σε μία από τις πιο ζεστές πίστες της σεζόν το θέαμα που πρόσφεραν οι Verstappen και Leclerc στους τελευταίους γύρους ήταν φοβερό. Πρώτη νίκη για Red Bull και Honda (η τελευταία για την Honda ήταν το 2006)!

Η έναρξη στο Spielberg ήταν αφιερωμένη στο Niki Lauda και με το θερμόμετρο να δείχνει τους 33-35 βαθμούς (στην πίστα 50+). Μετά την ποινή που δέχθηκε στις κατατακτήριες ο Hamilton ξεκίνησε από την 4η θέση. Μπροστά του με την σειρά Bottas, Verstappen και Leclerc. Με ενδιάμεσα λάστιχα οι περισσότερες ομάδες, με μαλακά οι Ferrari, Alfa Romeo, Gasly, Norris. Το 1/ 2 των 21χρονων Leclerc/ Verstappen είναι το πιο νεαρό σε ηλικία στην F1.

Πράσινο φως με τον Leclerc να κάνει ιδανική εκκίνηση, σε αντίθεση με τον Verstappen που τα έκανε θάλασσα και έδωσε το δικαίωμα στον Bottas να ξεπεταχτεί στην 2η θέση. Ο Vettel κέρδισε τρεις θέσεις στους δύο πρώτους γύρους, εξαιρετικός και ο Raikkonen στην 4ηη. Εντυπωσιακές οι μάχες με τον Norris να πιέζει τον Vettel και ο Verstappen με την σειρά του την McLaren.

Στους πρώτους 10 γύρους ο Vettel είναι ο μεγάλος κερδισμένος ανεβαίνοντας 5 θέσεις με τον Leclerc να κρατά την πρωτιά. Ωστόσο και οι δύο είναι με μαλακά Pirelli. Ο Magnussen δέχεται drive-through ποινή επειδή ήταν πιο μπροστά στην εκκίνηση. Στον 14o γύρο ο Norris περνά τον Raikkonen. Ο Leclerc ζητά άδεια να πιέσει μιας και κάποια στιγμή θα αλλάξει λάστιχα και στον 19o γύρο σημειώνει τον ταχύτερο γύρο. Καπάκι ταχύτερος γύρος και από τον Vettel.

Στον 22o γύρο μπαίνουν στα pits οι Bottas και Vettel. Ο Bottas κάνει άψογο pitstop και οι Ιταλοί χαλαροί δείχνουν σα να μπλοφάρουν στοιχίζοντας πολύτιμο χρόνο στο Vettel (pitstop 6,1»!). Τραγικοί οι Ιταλοί που κουβαλούσαν τελευταία στιγμή τα λάστιχα, ενώ παραλίγο ο Bottas να πατήσει και έναν επιπόλαιο. Άψογοι στο pitstop του Leclerc, ένα γύρο μετά. Σκληρά λάστιχα για όλους. Αργότερα η Scuderia δήλωσε πως αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την ενδοεπικοινωνία και για αυτό δεν είχαν ειδοποιηθεί εγκαίρως οι μηχανικοί για το pitstop.

Από εκεί και πέρα το ενδιαφέρον εστιάζεται στον Hamilton που βαστά με τα ταλαιπωρημένα Pirelli. Τελικά, στον 31ο γύρο μπαίνει για φρέσκα λάστιχα και αλλαγή μπροστινής πτέρυγας που είχε τραυματισθεί σε κάποιο κέρμπ χάνοντας 11». Εδώ οι Ιταλοί είναι τυχεροί και αντισταθμίζουν το λάθος τους με τον Vettel.

Ο Verstappen ενημερώνει τρεμάμενος πως έχει απώλεια ισχύος και ενώ πιέζει τον Bottas. Φοβερή προσπέραση στον 56ο γύρο (μπλόφα η απώλεια😉) και η Red Bull βρίσκεται πίσω από τον Leclerc! Ταχύτερος γύρος για τον Verstappen. Στους τελευταίους 10 γύρους το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στους δύο 21χρονους οδηγούς με την διαφορά ανάμεσα στην Red Bull και την Ferrari να μειώνεται.

Μεγάλη αγωνία υπήρχε στους τελευταίους γύρους με τον Vettel να πιέζει τον 4o Hamilton. Τρομερή η μάχη με τον Verstappen να πιέζει τον Leclerc κολλημένος πίσω του. Φοβερό θέαμα με τους δύο πιτσιρικάδες να προσφέρουν ότι και όταν έτρεχαν στα κάρτ! O Leclerc αμύνθηκε όσο μπόρεσε όταν ο Verstappen τον προσπέρασε δύο γύρους από το τέλος και μετά από επαφή ως αγωνιστικό συμβάν. Στο βάθρο ο Bottas, 4ος ο Vettel, 5ος ο Hamilton, 6ος ο Norris.

Η Ferrari έχει να νικήσει από τον Οκτώβριο, από το GP των ΗΠΑ με τον Raikkonen. Πιστεύετε πως ήταν λάθος της που ξεκίνησε με την μαλακή γόμα;

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα. Επόμενο Grand Prix στις 14/7 στο Silverstone (16:10). Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close