NEA

H αναβίωση της Porsche 935

Προορισμένη να αποτίνει φόρο τιμής στο αγωνιστικό που κέρδισε το Le Mans του 1979, η σύγχρονη 935 είναι ένα μοντέλο που θα έκανε τον καθένα να χάσει τον ύπνο του.

Ασχέτως του αν κάποιος προτιμά τη Γερμανική, την Ιταλική ή όποια άλλη σχολή, κάποια πράγματα, αντικειμενικά, είναι ξεχωριστά. Ένα από αυτά είναι και η νέα 935, μία σπουδή της Porsche η οποία θα περάσει στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, μόλις 77 κομμάτια. Η συγκεκριμένη, βασίζεται επάνω στην 911 GT2 RS, οπότε δεν τίθεται ζήτημα επιδόσεων και ικανοτήτων. Το ισχυρό της σημείο, ωστόσο, είναι η εξωτερική εμφάνιση.

Οπτικά, ο,τι και να πούμε θα είναι λίγο. Οι σχεδιαστές της Porsche επανέφεραν τις θρυλικές γραμμές της παλιάς 935 αλλά με μία νέα προσέγγιση, ίσως καλύτερη και από το αρχικό σχέδιο. Ταυτόχρονα, φρόντισαν να απαλλάξουν όλο το αμάξωμα από μεταλλικά στοιχεία, χάλυβα και αλουμίνιο, κατασκευάζοντας τα πάντα από ανθρακονήματα. Αντίστοιχα και το εσωτερικό της είναι σχεδόν αγωνιστικό, με μπάκετ καθίσματα και ζώνες 6 σημείων.

Ο κινητήρας παραμένει ως έχει από τη GT2 RS, στα 3.8 λίτρα και τους 700 ίππους. Εδώ όμως έχει να κινήσει λιγότερο βάρος, μόλις 1.379 κιλά. Η κίνηση, προφανώς, μεταδίδεται μόνο στους πίσω τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου PDK, επτά σχέσεων. Το κόστος για να αποκτήσει κανείς μία 935 ανέρχεται στα 718.000 ευρώ, προ φόρων. Δεν είναι λίγο για ένα αυτοκίνητο που δεν έχει καν άδεια χρήσης σε ανοικτό δρόμο. Για ένα τόσο όμορφο όχημα, ωστόσο, αν τα είχαμε, εμείς θα τα δίναμε. Χωρίς δεύτερη σκέψη.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!