NEAΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H Hyundai παρουσιάζει τον πρώτο κινητήρα τεχνολογίας CVVD [vid]

Πρόκειται για μια τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων με δυνατότητα προσαρμογής ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες.

Ο κορεατικός όμιλος εξελίσσει συνεχώς νέες τεχνολογίες και μετά τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοτέρ έρχεται να παρουσιάσει ένα εξελιγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού που θα κάνει ντεμπούτο στο νέας γενιάς Smartstream G βενζίνης 1.6 T-GDi.

Μέχρι τώρα η Hyundai είχε περάσει στον χρονισμό των βαλβίδων CVVT (Continuously Variable Valve Timing) ή στον έλεγχο της αναπνοής με έλεγχο βυθίσματος CVVL (Continuously Variable Valve Lift). Με το CVVD (Continuously Variable Valve Duration) επιτυγχάνεται μια επιπλέον ρύθμιση στην διάρκεια του ανοίγματος των βαλβίδων και ανάλογα με τις συνθήκες.


Για παράδειγμα σε νορμάλ συνθήκες ταξιδιού και σε χαμηλό φορτίο λειτουργίας το CVVD ανοίγει τις βαλβίδες εισαγωγής από την μέση έως την ολοκλήρωση της φάσης συμπίεσης. Σε υψηλούς ρυθμούς και φορτία η βαλβίδα εισαγωγής κλείνει στο ξεκίνημα της φάσης συμπίεσης για βέλτιστη παροχή αέρα και πιο άμεση επιτάχυνση (δείτε το παρακάτω βίντεο που γίνεται πιο αντιληπτό).

Ο νέος Smartstream G1.6 T-GDi είναι τετρακύλινδρος με ισχύ 180 ίππους και ροπή στα 265 Nm, ενώ υπάρχει επανακυκλοφορία καυσαερίων (LP EGR), άμεσος ψεκασμός στα 350 bar (από 250), μικρότερες τριβές έως 34%, +4% καλύτερο απόδοση και -5% κατανάλωση και -12% εκπομπές ρύπων. Το νέο μοτέρ θα μπει για πρώτη φορά στο Hyundai Sonata.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!