ΑΓΩΝΕΣ

F1: Οι νέοι κανονισμοί θα ευνοούν τις προσπεράσεις

Τα πάντα βρίσκονται υπό συζήτηση και οι τελικές αποφάσεις θα οριστικοποιηθούν τον ερχόμενο Οκτώβριο.

Οι νέοι κανονισμοί θα αφορούν την σεζόν 2021 και πέρα από την βελτίωση του θεάματος θα αποσκοπούν στην είσοδο νέων ομάδων αλλά και προμηθευτών κινητήρων. Ήδη ακούγονται φήμες για την McLaren πως θα κατασκευάζει δικά της μοτέρ, ενώ προς το παρόν όποια ομάδα μπει στο πρωτάθλημα θα μπορεί να προμηθεύεται μηχανικά σύνολα από τις Honda, Renault, Mercedes και Ferrari.

Ριζικά θα αλλάξει η σχεδίαση των μονοθεσίων ώστε να παράγουν μεγαλύτερο downforce (κάθετο αεροδυναμικό φορτίο) με λιγότερο πολύπλοκες πτέρυγες μπροστά και πίσω. Το σκεπτικό είναι πως το μεγαλύτερο downforce θα επιτρέπει πιο έντονο ανταγωνισμό αφού ένα τωρινό μονοθέσιο χάνει το 45% του downforce του όταν βρίσκεται πίσω από ένα άλλο λόγω. Με τους νέους κανονισμούς αυτό το ποσοστό υπολογίζεται στο 5-10%.

Στο τραπέζι έχει ρίξει ο Jan Todt και την πρόταση για pit stops ανεφοδιασμού καυσίμου θεωρώντας πως κάτι τέτοιο θα επιτρέψει στους πιλότους να πιέσουν περισσότερο προσφέροντας περισσότερο θέαμα.

Μεγαλύτεροι θα είναι και οι τροχοί που θα ανέβουν στις 21 ίντσες, μελετάται μείωση των ηλεκτρονικών στα μονοθέσια, λιγότερη τηλεμετρία, απλούστερο κάτω μέρος ώστε να μην τραυματίζονται (τα μονοθέσια) στα κερμπς. Περισσότερα θα μάθουμε με τον καιρό αφού όπως είπαμε όλα συζητιούνται και από το Νικόλα Τομπάζη για ένα πολύ πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close