Renault e-Plein Air προς τιμή του θρυλικού 4L

Με αφορμή τα 10 χρόνια του ετήσιου φεστιβάλ των φίλων του 4L η Renault κλασικών αυτοκινήτων δημιούργησε μια πρωτότυπη ηλεκτρική έκδοση.

Ως κόνσεπτ το Plein Air ήταν τετρακίνητο και είχε αρχικά σχεδιαστεί για τις ανάγκες του γαλλικού στρατού. Ωστόσο, προτιμήθηκε το Mehari της Citroen ως μια πιο οικονομική λύση. Έτσι, η Renault προχώρησε σε μία επιβατική “beach car” έκδοση και το Plein Air είχε παρουσιαστεί την άνοιξη του 1968.

Τότε αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα ήταν της μόδας με βασικούς ανταγωνιστές τα Citroen Mehari, BMC Mini, VW Beetel και Fiat Jungla. Παρά ταύτα η εμπορική ζήτηση κινήθηκε πολύ χαμηλά και έτσι η Renault τερμάτισε την παραγωγή του το 1970 και μετά από μόλις 563 πωλήσεις. Οπότε κατά μία έννοια το Plein Air έχει και συλλεκτική αξία.

Τώρα, με αφορμή τα 10 χρόνια “4L International” η Renault Classic αφιέρωσε έξι μήνες και κατασκεύασε μία πρωτότυπη ηλεκτρική έκδοση. Το σύστημα πρόωσης βασίζεται σε αυτό του Twizy με ένα ηλεκτροκινητήρα έως 17 ίππους στο πίσω μέρος και μία μπαταρία 6,1 kWh που δίνει αυτονομία περίπου στα 100 χιλιόμετρα.

Ότι πρέπει για… πικνίκ, για αυτό και την καλή του μιας και το e-Plein Air είναι διθέσιο. Λέμε, τώρα, αφού φυσικά και δεν υπάρχει κανένα πλάνο παραγωγής για αυτό το χαριτωμένο όπως και να ΄χει Ρενό.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δείτε επίσης

Close
Back to top button
Close
Close