NEAΑΡΘΡΑ

Αυτόνομο παρκάρισμα από Mercedes-Benz και Bosch

Fahrerloses Parken im realen Verkehr: Weltpremiere im Parkhaus des Mercedes-Benz Museums. Per Smartphone-Befehl fahren Autos fahrerlos in einen zugewiesenen Stellplatz, ohne dass der Fahrer das Manöver noch überwachen muss. Möglich wird das fahrerlose Parken mithilfe einer intelligenten Parkhaus-Infrastruktur von Bosch im Zusammenspiel mit der Fahrzeugtechnik von Mercedes-Benz. Driverless parking in real-life traffic: World premiere in the multi-storey car park of the Mercedes-Benz Museum. Cars proceed without a driver to an assigned parking space in response to a command issued by smartphone, without any need for the driver to supervise the manoeuvre. Driverless parking is made possible by an intelligent multi-storey car park infrastructure from Bosch in conjunction with the vehicle technology from Mercedes-Benz.
Το υπόγειο πάρκινγκ του μουσείου της Mercedes-Benz έχει μία ιδιαιτερότητα. Μπορεί κανείς να αφήσει το αυτοκίνητό του στην είσοδο και αυτό να πάει να παρκάρει μόνο του…

Εντάξει, αυτό προφανώς δεν ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα αλλά μόνο για αυτά με αυξημένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης. Όπως όμως και να έχει, η είδηση εστιάζεται στο ότι ο συγκεκριμένος χώρος είναι ο πρώτος που απέκτησε άδεια για αυτόνομη διαδικασία στάθμευσης, χωρίς παρκαδόρους. Εισερχόμενος κανείς στο υπόγειο πάρκινγκ, θα συναντήσει ένα συγκεκριμένο χώρο όπου θα αφήσει το αυτοκίνητό του. Αφού αποβιβαστούν όλοι, με τη χρήση μίας εξελιγμένης εφαρμογής στο smartphone του οδηγού, το όχημα αρχίζει να κινείται αυτόνομα και πηγαίνει μόνο του να παρκάρει σε μία προκαθορισμένη, ελεύθερη, θέση.

Αναφορικά με το τεχνολογικό υπόβαθρο αυτής της διαδικασίας, έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Bosch. Πρακτικά, το όχημα χρησιμοποιεί την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει, ενώ επιπροσθέτως λαμβάνει στοιχεία από αισθητήρες της Bosch που είναι τοποθετημένοι σε διάφορα σημεία εντός του χώρου στάθμευσης. Ενημερωτικά, για να λειτουργήσει το όλο σύστημα χρειάζεται τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης τετάρτου επιπέδου και όχι τρίτου, που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά. Εντός των επόμενων 5 ετών, ωστόσο, η τεχνολογία αυτή θα είναι διαθέσιμη στα αυτοκίνητα παραγωγής.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close