NEA

Τέλος εποχής για το Ford Ka+

H Ford ετοιμάζεται να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση της γκάμας της στην Ευρώπη και αυτό δεν είναι καλό νέο για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Ο βασικός στόχος της εταιρίας είναι, προφανώς η αύξηση της κερδοφορίας. Ως εκ τούτου, θέλει να δώσει έμφαση σε κατηγορίες που έχουν περισσότερο «ψωμί». Το Ka+ παρά την ονομασία του, δεν ήταν ένας άμεσος αντικαταστάτης του Ka. Σχεδιάστηκε πρωτίστως για άλλες αγορές, ώστε να καλύψει οικονομικά την ανάγκη για ένα supermini, κάποια στιγμή όμως το 2016, η εταιρία αποφάσισε να το φέρει και στην Ευρώπη.

Φέτος, μέχρι το Μάιο, οι πωλήσεις του άγγιξαν τις 22.406 μονάδες, τιμή μειωμένη κατά 13% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Αυτό, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα περιθώρια κέρδους στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι πραγματικά πολύ μικρά, ώθησαν τη Ford να πάρει την απόφαση να σταματήσει τη διάθεσή του στις ευρωπαϊκές αγορές. Η απομάκρυνση από τη γκάμα της φίρμας θα γίνει τον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα που δεν τα πάνε τόσο καλά εμπορικά, όπως τα πολυμορφικά της οικογένειας C-Max.

Για να λέμε πάντως και του στραβού το δίκιο, δεν είναι μόνο η Ford που αντιμετωπίζει την πραγματικότητα με αυτό τον τρόπο. Αντίστοιχη ανακοίνωση έχει βγάλει εδώ και κάποιο διάστημα η Opel η οποία θα καταργήσει από τη γκάμα της τα Adam και Karl. Το ίδιο ισχύει και για τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου, Peugeot και Citroen που θα διακόψουν την παραγωγή των 108 και C1.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button