NEA

H Porsche 911 GT3 συμπλήρωσε τα 20 της χρόνια [vid]

Πέρασαν κιόλας 20 χρόνια από την γέννηση ενός σύγχρονου icon της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, της 911 GT3.

Η πρώτη έκδοση είχε παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 1999, με την 996 GT3 η οποία είχε τότε ανακηρυχθεί ως το πνευματικό τέκνο της θρυλικής 911 Carrera RS 2.7. Eκείνη η πρώτη GT3 έφθανε στους 360 ίππους με τον 3,6 flat six κινητήρα της να στροφάρει έως τις 7.800 σ.α.λ.

Είχε το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων από την 993 GT2, χαμηλότερη κατά 30 χιλιοστά ανάρτηση με ειδική γεωμετρία για το συγκεκριμένο μοντέλο που ήταν και ρυθμιζόμενη, νέες αντιστρεπτικές, ένα πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο και χαμηλότερο βάρος. Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που στα χέρια του Ρερλ έκανε κάτω από 8 λεπτά τον γύρο στο Nürburgring θέτοντας νέα στάνταρ για την κατηγορία.

Από τότε παρουσιάζεται μία νέα GT3 κάθε τρία ή τέσσερα χρόνια. Το 2003 η ισχύς πήγε στα 381 άλογα με την υιοθέτηση του συστήματος VarioCam στον κινητήρα ενώ για πρώτη φορά τα κεραμικά φρένα υπήρχαν ως έξτρα επιλογή.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, η 997 GT3 είχε πλέον ανέβει στα 415 άλογα, και ήταν η πρώτη φορά που εφοδιαζόταν με την ενεργή ανάρτηση (PASM) η οποία μάλιστα ήταν αναβαθμισμένη με νέους βραχίονες για καλύτερη ρύθμιση της γωνίας κάμπερ των τροχών.

Το 2010 η 997.2 GT3 εφοδιάστηκε με το νέο κινητήρα στα 3,8 λίτρα, με την ισχύ να ανεβαίνει στα 435 άλογα και το στροφόμετρο να δείχνει κόκκινο στις 9.000 σ.α.λ. Υπήρχε ενεργή τετραδιεύθυνση και για πρώτη φορά το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK ως στάνταρ.

Η υπάρχουσα 991.2 GT3 διαθέτει τον τετράλιτρο κινητήρα με 500 άλογα, με την Porsche να προσφέρει πλέον εκτός από το PDK και επιλογή με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Παράλληλα η εταιρία προσφέρει την συγκεκριμένη GT3 και σε έκδοση “Touring” με το μεγάλο πίσω φτερό να αντικαθίσταται από ένα πιο διακριτικό αναδιπλούμενο spoiler.

H νέα γενιά της 992 GT3 θα κάνει όπως είναι προφανές πολύ σύντομα την εμφάνισή της, ίσως στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης. Και μάλλον για άλλη μια φορά -αν κρίνουμε και από την πρόοδο της απλής 911 Carrera S- θα κάνει μεγάλη αίσθηση με τις επιδόσεις αλλά κυρίως με τον χαρακτήρα της.


ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!