Διαρροή για την Bugatti Centodieci των 8 εκατομμυρίων ευρώ!

Η σπέσιαλ Bugatti EB 110 Hommage με την ονομασία
Centodieci (110) θα κατασκευαστεί μόλις 10 φορές και η τιμή της θα κυμαίνεται περίπου στα περίπου 8 εκατομμύρια ευρώ!

Πρόκειται για μία ειδική έκδοση που αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη σύγχρονη Bugatti (την ΕΒ110) και που θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Pebble Beach. Εδώ βλέπετε τις πρώτες φωτογραφίες που διέρρευσαν πριν το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου με αρκετά στοιχεία να παραπέμπουν την EB110.

Όπως είναι οι διαφορετικές οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός splitter ή οι λεπτοί LED προβολείς, ενώ η επιφάνεια με τα πέντε κυκλικά ανοίγματα ακριβώς πίσω από τα παράθυρα παραπέμπει στην EB100 SS. Πάντως, δεν μπορείς να πεις πως το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα κολακευτικό.

Κινητήρας της Centodieci θα είναι φυσικά ο «τετρά-τούρμπινος» W16 των 8,0 λίτρων με τους 1.500 ίππους, όταν το «0-100» θα είναι στα περίπου 2,4 δλ. με τελική στα 420 χλμ./ώρα.

Εδώ να πούμε πως η τετρακίνητη ΕΒ110 ήταν η Bugatti που προέκυψε όταν στο τιμόνι της ταλαιπωρημένης οικονομικά -αλλά καταξιωμένης από τους αγώνες μέχρι και την αεροπλοΐα- γαλλικής εταιρίας βρέθηκε ο Romano Artioli, πρώην ντίλερ της Ferrari. Μαζί με μία ομάδα μηχανικών δούλεψαν για τέσσερα χρόνια πάνω στην EB110 (παραγωγή 1991-94 σε 139 αυτοκίνητα), η οποία μπορούσε να πιάσει τα 347 χλμ./ώρα.

Και κάτι παραπάνω η εκδοχή Super Sport, η οποία είχε 50 άλογα παραπάνω χάρη στη νέα ECU, τα μεγαλύτερα μπεκ και διάφορες άλλες αναβαθμίσεις με το 0-100 να πετυχαίνεται σε 3,2 δλ. Το 1995 η Bugatti πτώχευσε και τρία χρόνια αργότερα την εξαγόρασε ο όμιλος Volkswagen και το 1999 στο Τόκιο παρουσιάστηκε το πειραματικό EB 18/4.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close