H Ferrari παραδέχεται τα λάθη της στο φετινό πρωτάθλημα

Στο κατασκευαστών η Scuderia είναι 150 βαθμούς πίσω από την Mercedes και μόλις 44 μπροστά από την Red Bull Racing.

Παρά το μεγάλο πλεονέκτημα της SF90 στις ευθείες η Scuderia δεν έδωσε την προτεραιότητα που θα έπρεπε για τις στροφές χαμηλών ταχυτήτων. «Εάν θα επέστρεφα πίσω ένα χρόνο, θα έδινα περισσότερη προσοχή στο downforce, ακόμη και στο μειονέκτημα κάποιου άλλου», δήλωσε στο Autosport o διευθυντής της ομάδας Mattia Binotto.

Με άλλα λόγια το μειονέκτημα της SF90 είναι το χαμηλότερο κάθετο αεροδυναμικό φορτίο που δεν της επιτρέπει να στρίβει τόσο γρήγορα όσο τα μονοθέσια της Mercedes. Και παρόλο που στα πρώτα δοκιμαστικά της σεζόν τα κόκκινα μονοθέσια έδειχναν ταχύτερα από τις W10.

Ωστόσο, κάτι που για ευνόητους λόγους δεν αναφέρει ο Binotto, είναι πως η SF90 είχε εξελιχθεί πάνω στα λάστιχα της προηγούμενης χρονιάς. Κάπου το φθινόπωρο η Pirelli άλλαξε τα ελαστικά τα οποία «συμπωματικά» ταιριάζουν μια χαρά στο στήσιμο των Mercedes με το πιο «βαρύ» downforce. Κάτι που έχει καλύτερο αποτέλεσμα και στο ζέσταμα και διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας των ελαστικών δίνοντας ένα μεγάλο πλεονέκτημα στους Γερμανούς.

Έτσι και αλλιώς η χρονιά είναι χαμένη για την Ferrari (που διαθέτει το μεγαλύτερο μπάτζετ στην F1 με πάνω από 500 εκ. δολάρια!) που κοιτά να κάνει μια καλύτερη πορεία, να βελτιώσει τα αδύναμα σημεία της και να διεκδικήσει το επόμενο πρωτάθλημα.  

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close