Με 600 ίππους το νέο Audi RS6 Avant!

Το νέο RS 6 Avant θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης και από εκεί θα προσφέρεται σε διάφορες αγορές όπως και των ΗΠΑ.

Κάτω από το καπό του εμβληματικού RS 6 Avant υπάρχει ένας twin-turbo V8 των 4,8 λίτρων που αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm από τις 2.050 έως τις 4.500 σ.α.λ. Το μοτέρ διαθέτει mild hybrid (MHEV) τεχνολογία και προσωρινή απενεργοποίηση κυλίνδρων (cylinder on demand) με το «0-100» να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Με τα προαιρετικά πακέτα Dynamic και Dynamic Plus μπορεί να φτάσει αντίστοιχα στα 280 και 305. Η ισχύς περνά στους τέσσερις τροχούς (σε αναλογία 40/60 με μηχανικό κεντρικό μπλοκέ, έως 70% μπορεί να περάσει στους μπροστινούς τροχούς, έως 85% στους πίσω) μέσω αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων.

To RS6 Avant εφοδιάζεται με μία ειδικά ρυθμισμένη αερανάρτηση (ανάρτηση στα -20 χλστ. από το απλό A6 Avant, πάνω από τα 120 χλμ./ώρα χαμηλώνει ακόμη 10 χλστ.) και ένα σπορ πίσω μπλοκέ διαφορικό (με κατανομή ανάμεσα στους δύο τροχούς), με στόχο την βελτίωση των σπορ χαρακτηριστικών στην οδική του συμπεριφορά. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα διεύθυνσης ενώ προαιρετικά υπάρχει και πιο σπορ ανάρτηση με το Dynamic Ride Control με έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Προαιρετικά υπάρχει και ενεργητική τετραδιεύθυνση.

Εμφανισιακά ακολουθεί τις γραμμές του απλού Α6 Avant αν και υπάρχουν αρκετές αισθητικές επεμβάσεις και ένα αεροδυναμικό πακέτο που προσθέτει δυναμισμό αλλά κάνει και αρκετή δουλειά σε ότι αφορά την σταθερότητά του στις υψηλές ταχύτητες. Η εμπρός γρίλια είναι πιο έντονη με γυαλιστερά μαύρα τμήματα ενώ υπάρχει ένα νέο splitter καθώς και μεγάλες εισαγωγές αέρα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Υπάρχουν επίσης πλευρικά skirts και ένα μεγάλο σπόιλερ στο πίσω μέρος. Οι μεγάλοι τροχοί φιλοξενούν κεραμικά φρένα, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα ευμεγέθη τελικά των εξατμίσεων καθώς και ένα ενσωματωμένο diffuser.

Στο εσωτερικό συναντάμε την κλασική εικόνα των σύγχρονων μεγάλων Audi με τις πολλές οθόνες (12,6’’ ο πίνακας, 10,1’’ στην κονσόλα και 8,6’’ μία μικρότερη) και την κορυφαία τεχνολογία. Στην περίπτωση του RS υπάρχουν ειδικά σπορ καθίσματα, νέο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ καθώς και διάκοσμος με κάρμπον στοιχεία. Ο πίνακας οργάνων έχει ειδική διάταξη για την έκδοση RS με ενδείξεις -μεταξύ άλλων- για την πίεση των ελαστικών, την αποδιδόμενη ισχύ, την πίεση του τούρμπο, το γυρολόγιο, επιταχυνσιόμετρο κ.α.


Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close