Κατά 80% λιγότερα NOx στο νέο diesel του VW Golf

Η επόμενη γενιά του Golf θα εφοδιάζεται με καινούρια πετρελαιοκίνητα μοτέρ, τα οποία υπόσχονται μείωση των εκπομπών NOx έως και 80%!

Έχοντας ακόμα νωπές τις μνήμες από το dieselgate, η Volkswagen επιχειρεί να εξιλεωθεί από το σκάνδαλο που κλυδώνισε όχι μόνο την ίδια αλλά, εν πολλοίς, ολόκληρη την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου. Για το λόγο αυτό, οι μηχανικοί της εταιρίας έκατσαν και σχεδίασαν ένα επαναστατικό σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction), το οποίο υπόσχεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου στα καυσαέρια.

Η VW ονομάζει την τεχνολογία αυτή Twin Dosing. Πρακτικά, αντί για ένα, χρησιμοποιεί δύο μπεκ έκχυσης AdBlue στο σύστημα SCR. Ένα αμέσως μετά τη μηχανή, όπου τα καυσαέρια εξέρχονται σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες της τάξης των 900 βαθμών Κελσίου και ένα αρκετά αργότερα, ως μέρος ενός δεύτερου καταλυτικού μετατροπέα, που βρίσκεται κάτω από το αυτοκίνητο. Εκεί οι θερμοκρασίες έχουν μειωθεί αισθητά, οπότε και ακολουθεί ένα δεύτερο στάδιο περαιτέρω αναγωγής των καυσαερίων.

Αυτή η τεχνολογία αρχικά υλοποιείται στο δίλιτρο TDI Evo σύνολο της εταιρίας, με ισχύ 150 ίππων, το οποίο καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d. Σε ρεαλιστικά σενάρια οδήγησης, μπορεί να περιορίσει τις εκπομπές NOx κατά έως και 80%, σε σχέση με το απερχόμενο δίλιτρο μοτέρ! Για τη νέα γενιά του Golf, ωστόσο, θα επεκταθεί σε όλη τη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων. Με αυτό τον τρόπο οι Γερμανοί θα μπορέσουν να σταθούν ξανά στα πόδια τους, αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους. Τώρα για όσους πιστεύουν ακόμα ότι οι κινητήρες diesel αποτελούν παρελθόν…

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close