Επίσημα το νέο Nissan Juke που ξεκινά από τα 1.000 κ.εκ. με 117 ίππους

Η 2η γενιά Nissan Juke θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στην Φρανκφούρτη και θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από τα τέλη του έτους.

Ευτυχώς οι Ιάπωνες διατήρησαν το τολμηρό σχήμα του Nissan Juke που το ξεχώριζε από κάθε άλλο SUV στην κατηγορία του. Το νέο Juke έχει αποκτήσει μια πιο μοντέρνα άποψη που εναρμονίζεται με το Qashqai (και το επόμενο που θα δούμε σε δύο χρόνια) και αντικαθιστά ένα μοντέλο που λανσαρίστηκε το 2010.

Σχεδιαστικά η μεγάλη μάσκα με τους λεπτούς προβολείς δείχνει τουλάχιστον εμφατική, ενώ το πίσω μέρος διατηρεί το αντισυμβατικό του χαρακτήρα με την οροφή να κατεβαίνει αλά κουπέ. Η Nissan θα προσφέρει μεγάλο εύρος εξατομίκευσης, τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό, με διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων.

Το νέο Juke βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B που χρησιμοποιείται στα νέα Renault Clio και Captur. Το μήκος του φτάνει τα 4,210 μέτρα, το πλάτος τα 1,800 μέτρα και το ύψος τα 1,595 μέτρα. Κάτι που σημαίνει πως το νέο Juke είναι μεγαλύτερο κατά 8,5 εκατοστά, πολύ φαρδύτερο κατά 17 εκ. και χαμηλότερο κατά 3 εκ. Τους χώρους για τους επιβάτες θα ευνοεί το μεγαλύτερο κατά 10,5 εκ. μεταξόνιο.

Στο εσωτερικό το ταμπλό ακολουθεί την λογική της Nissan με μία υπερυψωμένη «ελεύθερη» οθόνη αφής 8’’ που βρίσκεται πάνω από τρεις κυκλικούς αεραγωγούς. Χαμηλότερα υπάρχουν οι διακόπτες για τον κλιματισμό, ενώ στην κυκλική βάση του επιλογέα το μπουτόν για την επιλογή των οδηγικών προφίλ (Eco, Standard, Sport). Το τιμόνι έχει κοφτό κάτω μέρος, ενώ ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικά όργανα με μία ψηφιακή οθόνη ανάμεσά τους.

Πλήρης είναι η παλέτα με τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, άνεσης και υποβοήθησης οδηγού στο σύνολο του ProPilot. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 422 λίτρα από τα 354 του απερχόμενου μοντέλου. Παρά την αύξηση των διαστάσεων το νέο Juke είναι ελαφρύτερο κατά 23 κιλά.

Στο λανσάρισμά του το νέο Nissan Juke θα διατίθεται με τον τρικύλινδρο turbo DIG-T των 1.000 κ.εκ. που αποδίδει 117 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις. Αργότερα αναμένεται ένας νέος 1.500άρης βενζίνης και μια έκδοση Nismo με ισχύ περίπου στα 200 άλογα. Δεν υπάρχει κάποια αναφορά για diesel, πιθανότατα θα δούμε και μια PHEV έκδοση όπως του Captur.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close