H Toyota παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα GA-B

H νέα μεταβλητή πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί στα μικρότερα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας και φυσικά στο νέο Yaris.

To νέο Toyota Yaris αναμένεται να παρουσιαστεί κάπου στα μέσα του 2020 και οι Ιάπωνες ξεκινούν με την ανακοίνωση της νέας πλατφόρμας πάνω στην οποία θα βασιστεί. Ουσιαστικά η GA-B είναι μια εξέλιξη της TNGA που χρησιμοποιείται στα Corolla, Prius, Camry και RAV4.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της GA-B είναι αυτά που ισχύουν σε κάθε σύγχρονη πλατφόρμα με μεταβλητό μεταξόνιο και μετατρόχια ώστε να είναι προσαρμόσιμη σε διάφορα μοντέλα. Επίσης μεταβλητή είναι η θέση του τιμονιού, η απόσταση από το έδαφος και το χαμηλό κέντρο βάρους.

Οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για πολύ υψηλό βαθμό δυσκαμψίας προς όφελος των δυναμικών χαρακτηριστικών, ενώ στην πίσω ανάρτηση πέρα από τον ημιάκαμπτο μπορεί να τοποθετηθεί και πολλαπλών συνδέσμων αφήνοντας υπόνοιες για σπορ ή ακριβότερες εκδόσεις. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν και ένα crossover που θα τοποθετείται πάνω από το Yaris και κάτω από το C-HR.  

Το νέο Yaris πιθανότατα θα έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση και πολλές ομοιότητες με τη νέα Corolla (το μοντέλο της φωτογραφίας). Σχεδιαστικά θα μοιάζει με μικρογραφία της τελευταίας ενώ οι διαστάσεις θα διατηρηθούν στα επίπεδα του τωρινού μοντέλου. Μεγάλη αλλαγή θα έχει το εσωτερικό με ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό και την «ελεύθερη» οθόνη αφής με το στιλ της Corolla. O βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει το σύνολο συστημάτων υποβοήθησης Safety Sense 2.0, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται μέχρι και HUD (Head Up Display).

Το νέο Yaris θα έχει ως αιχμή του δόρατος τις υβριδικές του εκδόσεις στα 1.500 κ.εκ. ή ενδεχομένως και το μεγαλύτερο σύστημα στα 1.800 κ.εκ. από την Corolla. Η ύπαρξη μιας hybrid έκδοσης με τον turbo 1.200άρη θεωρείται απίθανη, αλλά μια συμβατική απλή έκδοση 1.2 T θα την δούμε στο νέο Yaris, όπως ενδεχομένως και μία entry level στα 1.000 κυβικά.

Με την Toyota να τα πηγαίνει εξαιρετικά στο WRC και στα ράλι οι Ιάπωνες θα δώσουν βαρύτητα και στις σπορ εκδόσεις. Έτσι, πέρα από την υβριδική GR Sport έκδοση θα υπάρξει και GRMN με πιο ευρεία παραγωγή και μοτέρ στα 1.800 κ.εκ. Αργότερα και κάπου στο 2021 θα παρουσιαστεί και ένα ηλεκτρικό Yaris.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close