Το νέο λογότυπο της Volkswagen

Μετά από δύο δεκαετίες οι Γερμανοί αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα να αλλάξουν και πάλι το λογότυπό τους. Αυτή τη φορά γυρνώντας στα βασικά.

Το υπάρχον, τρισδιάστατο μπλε και ασημί λογότυπο της VW υιοθετήθηκε στις αρχές του 2000. Πλέον, με αφορμή την επέλαση των νέων, ηλεκτροκίνητων μοντέλων, οι ιθύνοντες της φίρμας αποφάσισαν να αλλάξουν και πάλι σελίδα. Ως εκ τούτου, παρουσίασαν ένα νέο λογότυπο, δισδιάστατο και πιο απλό σχεδιαστικά. Ο Jürgen Stackmann, μέλος του ΔΣ ανέφερε σχετικά πως «το νέο brand design σηματοδοτεί την αρχή μίας νέας εποχής για τη Volkswagen. Με τη διαμόρφωση νέου περιεχομένου και με νέα προϊόντα, η φίρμα υπόκειται σε μια θεμελιώδη μεταστροφή προς ένα μέλλον με ουδέτερη ισορροπία εκπομπών για όλους. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να καταστήσουμε τη νέα μας εικόνα ορατή στον έξω κόσμο».

Το νέο αυτό λογότυπο θα βρεθεί αρχικά επάνω στο καπό του ID.3. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας, το W στο λογότυπό της δεν ακουμπά επάνω στον εξωτερικό κύκλο. Παρότι μάλιστα δείχνει πιο απλοϊκό στην όψη, οι άνθρωποι της εταιρίας υποστηρίζουν ότι το ίδιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί εξαιρετικά ευέλικτα. Στα σίγουρα δεν θα αργήσει η μέρα που θα είναι φωτιζόμενο στα καπό των αυτοκινήτων…

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close