VW ID.3, ένας σκαραβαίος για τον 21ο αιώνα!

Αντικειμενικά ένα από τα σημαντικότερα εκθέματα της φετινής έκθεσης της Φρανκφούρτης. Το πρώτο εξ αρχής σχεδιασμένο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας αποκαλύπτεται σε μία pre-show εκδήλωση.

Το ID.3. είναι το πρώτο που χρησιμοποιεί το νέο πάτωμα ΜΕΒ, το οποίο είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για ηλεκτρικά μοντέλα. Οι διαστάσεις του είναι παρόμοιες με αυτές ενός Golf, το μεταξόνιό του όμως είναι σημαντικά μεγαλύτερο, κατά 145 χλστ. στα 2.765 χλστ. Αυτό επιτρέπει στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα σαφώς πιο άνετο σαλόνι, το οποίο, υποστηρίζουν, θέτει νέα στάνταρ στην κατηγορία. Όσο για το διαμέρισμα των αποσκευών, αγγίζει τα 380 λίτρα.

Εντός συναντάμε ένα φουτουριστικό ταμπλό, στο κέντρο του οποίου δεσπόζει μία μεγάλη οθόνη αφής, 10 ιντσών. Αυτή θα μπορεί να αναβαθμίζει over-the-air το νέο σύστημα infotainment της εταιρίας. Πιο εντυπωσιακή, ωστόσο, είναι η επιλογή των δημιουργών του να εγκαταλείψουν τους φυσικούς διακόπτες με διακόπτες αφής. Παντού. Τα μόνα φυσικά μπουτόν στο εσωτερικό είναι αυτά των παραθύρων και του alarm. Για όσους τώρα δεν θέλουν να κάνουν καν την κίνηση, με την εισαγωγή «Hello ID» το αυτοκίνητο δέχεται και φωνητικές εντολές.

Αναφορικά με το σύστημα κίνησης, το ID.3. θα προσφέρεται σε τρεις διαμορφώσεις. Μία μικρή των 45 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία 330 χλμ. Μία μεσαία των 58kWh, με αυτονομία 420 χλμ. και την κορυφαία των 77 kWh, με αυτονομία 550 χλμ. Στην πρώτη περίπτωση συναντάμε έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 147 ίππων και ροπής 310 Nm. Στις δύο επόμενες το σύνολο αναβαθμίζεται, στους 201 ίππους, με την ίδια ροπή. Εδώ αξίζει να αναφερθεί πως το μοτέρ αυτό είναι τοποθετημένο πίσω και κινεί τους πίσω τροχούς! Τώρα για τη φόρτιση, η βασική εκδοχή θα φορτίζει στα 50 kW, με προαιρετικά τα 100 kW, η μεσαία έκδοση θα φορτίζει στα 100 kW (προσφέροντας 250 χλμ. αυτονομίας μέσα σε 30 λεπτά) και η κορυφαία στα 125 kW.

Η παραγωγή του ID.3. θα ξεκινήσει εντός του έτους, με τις πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη να υπολογίζονται αρχές του 2020. Ήδη έχουν ξεκινήσει οι προπαραγγελίες για την αρχική έκδοση 1st. Αυτή θα διατεθεί με το μεσαίο πακέτο συσσωρευτή, ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, DAB+ ψηφιακό ραδιόφωνο, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι και τροχούς 18 ιντσών. Πάνω από αυτή θα υπάρχουν οι εκδόσεις 1st Plus και 1st Max, με ακόμα περισσότερο εξοπλισμό, όπως κάμερα οπισθοπορείας, Adaptive Cruise Control, HUD επαυξημένης πραγματικότητας κ.α.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close