Η προσήλωση της Audi στην κορυφαία ποιότητα, στοιχείο του DNA της

Εξαντλητικές δοκιμές πρωτότυπων, εξαιρετική κατασκευαστική αρτιότητα και κορυφαία υλικά εξασφαλίζουν άψογο αποτέλεσμα που ικανοποιεί τις αισθήσεις και αντέχει στο χρόνο.

Οι σχεδιαστές έχουν πλήρη ελευθερία να εμπνευστούν συναρπαστικές καμπύλες, ακριβείς γωνίες και περίπλοκες κούρμπες, ακριβώς γιατί υπάρχει η κορυφαία τεχνογνωσία των εργοστασίων της Audi για να τις υλοποιήσει με τέλεια συναρμογή χωρίς το παραμικρό ψεγάδι. Χαρακτηριστική περίπτωση η μέθοδος “hydroforming”, όπου υγρό υπό πολύ υψηλή πίεση μορφοποιεί επιφάνειες του αμαξώματος δημιουργώντας ένα άψογο κατασκευαστικά αποτέλεσμα.

Quality Assurance – exterior master jig Audi A4 Avant

Το μότο των μηχανικών της Audi είναι τόσο απλό όσο και απόλυτο: «μηδενική ανοχή στην ανοχή». Άξια αναφοράς εδώ η χρήση Plasmatron (υγρό κρύσταλλο) για τη συγκόλληση του πλευρικού τοιχώματος με την οροφή του αυτοκινήτου, σε μία ραφή (“shutline”, όπως αποκαλείται) που δεν έχει το παραμικρό κενό ή ελάττωμα, πρακτικά αόρατη με γυμνό μάτι.

Στο εσωτερικό ενός Audi, επιλέγονται προσεκτικά υλικά ευχάριστα στην αφή, που αποδεδειγμένα θα προσφέρουν την ίδια πολυτελή αίσθηση ακόμα και μετά από δεκαετίες. Χαρακτηριστικό της προσήλωσης στην ποιότητα του εσωτερικού είναι και η προσοχή που δίνει η μάρκα στην οσμητική ταυτότητα του κάθε μοντέλου. Μία ομάδα ειδικών της Audi, ασχολείται με το να εξασφαλίσει μια σταθερά ευχάριστη οσμή σε κάθε αυτοκίνητο. Περίπου 500 διαφορετικά εξαρτήματα από το εσωτερικό του κάθε μοντέλου αναλύονται χρησιμοποιώντας τόσο την ανθρώπινη μύτη όσο και ειδικά μελετημένες πειραματικές διατάξεις, ως αισθητήριο διασφάλισης ουδέτερης μυρωδιάς.

Στην Audi, κάθε νέο μοντέλο περνά μία σειρά από εξαντλητικές δοκιμές σε ακραίες συνθήκες, με την ποιότητα κατασκευής και την αντοχή του να δοκιμάζονται στο έπακρο. Πριν πάρει έγκριση για τη γραμμή παραγωγής, ένα Audi έχει βιώσει 19 χρόνια «ζωής» σε μόλις 12 εβδομάδες. Σε αυτό το χρονικό διάστημα το πρωτότυπο καλύπτει απόσταση μεγαλύτερη της περιφέρειας της Γης. Πολικό ψύχος, τροπική ζέστη και υγρασία, νέφη σκόνης και κάθε άλλη καταπόνηση που μπορεί να προκαλέσει κάθε είδους ατέλεια ή αστοχία, επιλέγονται εσκεμμένα από την ερευνητική ομάδα της μάρκας, ώστε μόνο όσα projects  ανταπεξέλθουν  ανεπηρέαστα από τις δοκιμές αντοχής, να μπουν τελικά σε γραμμή παραγωγής.

Dynamic photo

Τα όρια της φαντασίας εξαντλούνται στην επιλογή ακραίων συνθηκών δοκιμών από τους μηχανικούς της Audi. Από τους -30 βαθμούς Κελσίου, όπου τα περισσότερα υλικά καταψύχονται, στους +50, έκθεση σε 100% υγρασία ή εξαιρετικά ισχυρές ακτίνες φωτός. Οδήγηση για 12.000 χλμ., απόσταση όση όλη η ακτογραμμή της Ελλάδας, σε θαλάσσιο νερό, λάσπη, μεγάλες κλίσεις και ανώμαλο έδαφος. Άλλωστε από τη μάρκα που καθιέρωσε το Quattro, οι πελάτες δεν περιμένουν τίποτα λιγότερο από το απόλυτο. Στο τέλος αυτών των δοκιμασιών, οι επιθεωρητές ποιότητας αναλύουν εξονυχιστικά το αυτοκίνητο για να εξετάσουν 600 μεμονωμένα μέρη και να ελέγξουν για τυχόν αδύναμα σημεία.

Για το τέλος, η ηχητική εντύπωση που αποκομίζουν οδηγός και επιβάτες στην καμπίνα ενός Audi. Η κορυφαία ποιότητα κύλισης κάθε μοντέλου της Audi αγγίζει το απόλυτο.  Στόχος, σε ένα εν κινήσει μοντέλο της μάρκας ο κάθε ήχος να είναι ευχάριστος για τους επιβάτες. Επιπλέον, η ηχητική παράμετρος, όχι απλά η ποιότητα κύλισης, θεωρείται σημαντικό στοιχείο απτής ποιότητας και οι μηχανικοί της Audi εξασφαλίζουν ότι κάθε ήχος μέσα στην καμπίνα θα συμβάλλει θετικά στη συνολική αίσθηση. Ο τρόπος που λειτουργούν οι διακόπτες, ίδιος και απαράλλακτος σε βάθος χρόνου, το χαρακτηριστικό «κλικ» της Audi που εγγυάται την εύρυθμη λειτουργία, θέτουν σημείο αναφοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το σχετικό video παρουσιάζει με χαρακτηριστικό τρόπο την κορυφαία ηχητική ποιότητα στο εσωτερικό ενός Audi:

Ετικέτες

caroto

Ένας για όλους και όλοι για το caroto.gr! Το προφίλ της ομάδας του μοναδικού site στο διαδίκτυο που εστιάζει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου!

Σχόλια

  1. https://www.audiworld.com/forums/attachments/a8-s8-d3-platform-discussion-60/23169d1331140610-problem-4-2-fsi-engines-s7300618.jpg

    https://www.audiworld.com/forums/attachments/a8-s8-d3-platform-discussion-60/23171d1331140689-problem-4-2-fsi-engines-s7300637.jpg

    Τι μπορεί να υποθέσει κανείς για την οξυδέρκεια των τεχνικών σχεδιαστών των κινητήρων AUDI;
    Τι άλλο μπορεί να υποθέσει κάποιος παρά μόνον την παρακμή των Ευρωπαίων κατασκευαστών οχημάτων;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close