Το Renault Clio RS θα έχει ως διάδοχο ένα ηλεκτρικό;

Όσοι προλάβετε τρέξτε διότι απ’ ότι φαίνεται αρκετά μικρά “GTi” δεν θα έχουν διάδοχη κατάσταση.

Τα αυστηρότερά όρια για τις εκπομπές CO2 όχι μόνο καθιστούν ασύμφορη την παραγωγή των citycars με αποτέλεσμα αυτά να γίνουν εξαναγκαστικά ηλεκτρικά, αλλά απειλεί και τις μικρές βολίδες, όπως είναι το Renault Clio RS. “Σήμερα, ένα Clio RS θα χρειαζόταν πολύ περίπλοκη και ακριβή τεχνολογία για να φτάσει σε χαμηλότερα επίπεδα CO2. Κάτι που δεν αντέχει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας. Επίσης, κοιτάζοντας τον ανταγωνισμό, δεν βλέπουμε πολλούς ανταγωνιστές » δήλωσε ο Ali Kasai, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του σχεδιασμού προϊόντων στην Renault.

Εμμέσως πλην σαφώς ο Kasai (μαζί με τον διευθυντή ηλεκτρικών Renault, τον Gilles Normand που βλέπει επίσης ένα Zoe RS) μας λέει πως δεν θα υπάρξει επόμενο Clio RS και πως θα αντικατασταθεί με ένα ηλεκτρικό. Το οποίο μπορεί να μην είναι φτηνότερο από το συμβατικό, αλλά δεν θα έχει CO2. Ήδη η RenaultSport έχει παρουσιάσει το Zoe e-Sport με τους δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυασμένη ισχύος 460+ ίππων και με 0-100 σε μόλις 3,2 δλ. Και σε 2-3 χρόνια από σήμερα ένα Zoe RS θα μπορούσε να αποτελέσει πραγματικότητα.

Αξιοσημείωτο είναι πως στο παρασκήνιο της παρουσίασης του νέου Peugeot 208 δημιουργήθηκαν οι φήμες πως ούτε το εν λόγω μοντέλο θα έχει μια έκδοση GTI, η οποία θα αντικατασταθεί από μια ισχυρότερη εκδοχή του e-208. Μάλιστα, οι Γάλλοι είναι προβληματισμένοι με το αν πρέπει να διατηρήσουν τα λογότυπα GTI σε ένα hot ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πάντως, η Porsche το έκανε με την Taycan Turbo, όσο παράξενο και αν ακούγεται το τούρμπο σε ένα ηλεκτρικό…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close