Η στρατηγική είχε τον πρώτο λόγο στο Μεξικό με τον φετινό παγκόσμιο πρωταθλητή να παίρνει την δέκατη φετινή του νίκη σε ένα Grand Prix με μέτριο ενδιαφέρον. Στο βάθρο ο Vettel και ο Bottas.
Ο αγώνας για τον Max Verstappen είχε στραβώσει από το Σάββατο, αφού παρόλο που πήρε την pole εκκίνησε 4ος μετά από ποινή τριών θέσεων επειδή αγνόησε την κίτρινη σημαία στο ατύχημα του Bottas. Με τον Φινλανδό είχε και συνέχεια αφού στους πρώτους γύρους τον προσπέρασε αλλά σχίζοντας το ελαστικό της Red Bull με αποτέλεσμα το Μεξικό για τον Verstappen να ξεκινήσει από πολύ νωρίς άσχημα κυνηγώντας πλέον ότι καλύτερο για την 10άδα.
LAP 5/71
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
VERSTAPPEN PUNCTURE 😩
From the highs of Saturday… the Dutchman drops to last place#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/yyL4lb9Mwy
Στην εκκίνηση ο Leclerc έφυγε καθαρά με τον Vettel να έχει ένα τζαρτζάρισμα με τον Hamilton, αλλά δίχως συνέπειες. Στη συνέχεια η ατυχία χτύπησε τον Norris που έφυγε από τα pits δίχως να έχει βιδώσει σωστά ο τροχός από την ομάδα της McLaren. Στον 15ο γύρο ο Leclerc μπήκε για ενδιάμεση γόμα για στρατηγική δύο pit-stop. Ο Vettel πέρασε και βρέθηκε από τις δύο Mercedes, ο Hamilton έβαλε σκληρά Pirelli σε στρατηγική ενός pitstop.
GAINS AND LOSSES (LAP 21/71)
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
How things stand as the different strategies shake out#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/ThPgivpgqJ
LAP 22/71
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Another tricky pit stop in Mexico 😓
Giovinazzi is dropped off his jack with the right-rear loose, but the team catch the issue and get him back out#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/VPkkfGB1v2
Ο Hamilton λέει πως η αλλαγή ελαστικών έγινε πολύ νωρίς αφήνοντας να εννοηθεί πως ίσως να χρειαστεί και άλλο pitstop. Γενικότερα στο Μεξικό και μέχρι τα μέσα του αγώνα η αλλαγή των ελαστικών και το χρονικό σημείο είχε καθοριστικό ρόλο. Πολύ όμορφη μάχη στα μέσα του αγώνα μεταξύ Gasly και Sainz, όταν οι Bottas και Vettel αλλάζουν τα μεσαία τους λάστιχα με σκληρά.
LAP 37/71
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Vettel finally pits, taking on the hard tyre
He emerges fourth, behind Leclerc, Hamilton and Albon#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/qGV3RUFzk6
Ο Vettel μπορεί να βγήκε πίσω από τον Hamilton αλλά ο Γερμανός είχε πιο φρέσκα λάστιχα κατά 16 γύρους. Καταστροφικό το pitstop για τον Leclerc όταν κόλλησε το πίσω δεξί μπουλόνι στην αλλαγή ελαστικού χάνοντας πολύτιμο χρόνο και θέσεις.
LAP 43/71
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Leclerc finally pits from P1, but it’s *another* slow stop!
The rear-right just didn’t want to attach… he rejoins fourth#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/4FIKj6QVIH
Μέχρι εκείνο το σημείο πολλά ήταν τα λάθη από τις ομάδες και όπως φάνηκε το υψόμετρο δεν επηρέασε μόνο την απόδοση των κινητήρων. Στον 51ο γύρο ο Norris εγκατέλειψε με την McLaren να είχε μια κακή ημέρα. Ο Vettel ήταν πίσω από τον Hamilton και έπρεπε να τον περάσει για να πάρει τη νίκη. Πίσω από το Γερμανό πίεζε και ο Bottas με τον Leclerc να ακολουθεί και όλοι τους να έχουν και ένα κυκλοφοριακό μπροστά τους από μονοθέσια που τους έριχναν γύρο.
LAP CHARTS (LAP 63/71)
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
It’s been a strategic rollercoaster in Mexico 🎢#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/H27JuCt7f1
Στους τελευταίους γύρους ο Vettel προσπάθησε να κάνει την επίθεσή του αλλά ο Hamilton είχε κάνει εξαιρετική οδήγηση και είχε διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα λάστιχα του. Αυτό ήταν αρκετό για να δει πρώτος την καρό σημαία.
Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα στο Μεξικό. Το επόμενο Grand Prix είναι στις 3 Νοεμβρίου, στο Όστιν των ΗΠΑ (21:10). Δείτε εδώ την βαθμολογία στο πρωτάθλημα.
HAMILTON WINS IN MEXICO!
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Vettel chases him home, with Bottas in third keeping the drivers’ championship alive for another race#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/jOWX0UxsZ9
🕺🏆#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/wTPQfLTmEu
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019