NEA

Ακόμη πιο αεράτη η «πιστάδικη» Ferrari 488 Challenge Evo

H 488 συνεχίζει την αγωνιστική της καριέρα, είτε ως GT3 είτε ως Challenge για τις ειδικές κατηγορίες των σχετικών πρωταθλημάτων.

Η ιταλική εταιρία παρουσίασε για τις ιδιωτικές ομάδες μία νέα εκδοχή του αυτοκινήτου, με την ονομασία Challenge Evo, στην οποία εφαρμόζει κατά κύριο λόγο πολλές και σημαντικές αεροδυναμικές βελτιώσεις.

Το εμπρός μέρος είναι σχεδόν ολοκληρωτικά καινούργιο με επιμηκυμένο το εμπρός τμήμα ώστε να αυξηθεί η κάθετη αεροδυναμική δύναμη και να γίνει πιο ισορροπημένο οδηγικά το αυτοκίνητο. Υπάρχουν επίσης μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και μία νέα εισαγωγή σχήματος U στο κέντρο του προφυλακτήρα για έξτρα ψύξη στα φρένα.

Σε άλλα σημεία του αμαξώματος υπάρχουν αρκετά δάνεια από την FXX-K ενώ έχει ενσωματωθεί και νέα μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν αυξήσει την κάθετη δύναμη κατά 50% σε σχέση με την “απλή” 488 Challenge. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα για την ομάδα να αλλάξει την ισορροπία ανάμεσα στις αεροδυναμικές δυνάμεις του εμπρός και του πίσω μέρους, έτσι ώστε να φτιάξει ένα πιο ισορροπημένο οδηγικά αυτοκίνητο.

Στην συγκεκριμένη έκδοση υπάρχουν νέα ελαστικά αποκλειστικά εξελιγμένα από την Pirelli καθώς και ένα νέο και πιο εξελιγμένο ηλεκτρονικό διαφορικό Ε-Diff3 που συνδυάζεται πιο άμεσα με τα  υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες, με νέο τιμόνι, δυνατότητα επέμβασης στο ABS μέσω του Manettino και μία νέα κάμερα για την βελτίωση της ορατότητας προς τα πίσω. Οι ομάδες που θέλουν να αγοράσουν την Evo μπορούν να την πάρουν εξ’ αρχής ως πακέτο, ενώ η Ferrari δίνει την δυνατότητα σε όσους έχουν την “απλή” Challenge να την αναβαθμίσουν.

Ετικέτες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close