Ποιο άραγε να είναι το καλύτερο 4×4; [vid]

Μήπως είναι η πανάκριβη Mercedes G-Class; Το αγρίμι που λέγεται Jeep Wrangler; Ή μήπως το μικρό μόνο στο μάτι Suzuki Jimny;

Μια φορά και έναν καιρό τα 4×4 είχαν πολύ μεγαλύτερο νόημα από τα σημερινά -κατά βάση προσθιοκίνητα και ασφάλτινα- SUV που έχουν κατακλύσει την αγορά. Τα SUV μπορεί να είναι σήμερα η πιο δημοφιλής κατηγορίας παγκοσμίως αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εξίσου δημοφιλές είναι και το off road. Άλλωστε ακόμα και τα τετρακίνητα, που είναι σαφώς η μειοψηφία των πωλήσεων, σπάνια θα εγκαταλείψουν την άσφαλτο.

Παρόλα αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν τετρακίνητα με αυθεντικό off-road χαρακτήρα τα οποία είναι σχεδιασμένα και εξοπλισμένα για να κινούνται στα πιο δύσβατα εδάφη και με τις πιο δύσκολες συνθήκες. Όπως τα τρία 4×4 που δοκιμάζει το Carwow. Ποιο είναι τελικά το καλύτερο; Ή μήπως υπάρχει τριπλή ισοβαθμία;

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Το άρθρο αποτελεί πραγματική πρόκληση.
    Ο τίτλος θα έπρεπε να είναι: Με ποιο 4Χ4 ΘΑ μπορούσε κανείς να κάνει τον γύρο του κόσμου κάθετα και οριζόντια, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο;
    Τα οχήματα 4Χ4 μπορεί να έχουν οποιοδήποτε μέγεθος και ισχύ. Όμως μόνο μια μικρή περιοχή διαστάσεων χώρου και ισχύος δίνει βέλτιστα αποτελέσματα. Το LADA NIVA ή με αλλαγή ονόματος LADA
    4Χ4 είναι μακράν ένα από αυτά.
    Εργοστασιακή κατασκευή
    https://43.img.avito.st/1280×960/3306823643.jpg
    Αποδίδει μόνον 78 ίππους. Όμως; . Με μόνον αλλαγή στροφαλοφόρου, η ισχύς του ξεπερνά τους 95 ίππους, και με ταυτόχρονη αλλαγή εκκεντροφόρου, χωρίς αλλαγή χρονισμού, ή ισχύς του αγγίζει τους 120 ίππους σε ατμοσφαιρικό κινητήρα. Τα παραπάνω χωρίς μηχανουργικές κατεργασίες, και με κόστος περίπου 400 Euro.
    Στον υπάρχοντα κινητήρα, πάντα χωρίς μηχανουργικές κατεργασίες, μπορεί να γίνει προσθήκη υπερτροφοδότη (Μηχανικού υπερσυμπιεστή) με λίγο παραπάνω κόστος: 800 Euro.η αποδιδόμενη ισχύς είναι περίπου 150 ίπποι.
    Η ισχύς σε ένα όχημα το οποίο κινείται αδιάκοπα σε δύσκολες έως πολύ δύσκολες διαδρομές πρέπει να είναι προσεκτικά επιλεγμένη.
    Ο γράφων έχει δει στον Παρνασσό ακινητοποιημένες σειρές πανάκριβων SUV και 4Χ4 λόγω χιονιού και ολισθηρότητας, και το LADA 4Χ4 να ανεβαίνει σαν ίσιωμα σε άσφαλτο.
    Υπάρχουν άπειρα άρθρα και βίντεο για τις ικανότητες του μυθικού οχήματος αλλά το πλέον φαντασμαγορικό είναι το NIVA SUBMARINE. Εκεί το NIVA κινήθηκε υποβρύχια για πολύ ώρα σε βάθος περίπου 5 ή 6 μέτρων και “Ξαναβγήκε” στην ξηρά. Ο οδηγός του έφερε πλήρη στολή δύτη με φιάλες οξυγόνου. Βέβαια “Κουβαλάει” και μειονεκτήματα, αλλά μιας και απαγορεύεται η παρουσία της lada
    στην Ελλάδα είναι περιττό να αναφερθούν εδ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close