Το νέο Sandero θα κυκλοφορήσει στις αγορές της Ευρώπης μέσα στο 2020 και θα βασίζεται στο πλαίσιο της Renault.
Πρόκειται για το νέο πλαίσιο CMF-B το οποίο χρησιμοποιείται ήδη τόσο στα νέα Renault Clio και Captur όσο και στο ολοκαίνουργιο Nissan Juke. Αν και το νέο Sandero θα βασιστεί σε μία πιο οικονομική εκδοχή του εν λόγω πλαισίου θα υπάρχουν οι προδιαγραφές για χρήση των νέων συστημάτων πολυμέσων και των νέων κινητήρων.
Έτσι, το νέο Sandero θα έχει στην βάση του τους τρικύλινδρους 1.000άρηδες με 75 ίππους στην ατμοσφαιρική έκδοση και 100 στην υπερτροφοδοτούμενη. Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος του 1,33 λίτρου δεν προβλέπεται, ενώ από πλευράς ντίζελ αρχικά θα δούμε την έκδοση 1.5 Blue dCi με τους 85 ίππους.
Πάντως, το νέο Sandero θα έχει την τιμητική να είναι το πρώτο υβριδικό Dacia αφού θα έχει την έκδοση του Clio με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη με ισχύ 140 ίππους. Πρόκειται για το ήπιο υβριδικό σύστημα 1.6 E-Tech του νέου Clio, που στο Sandero θα το δούμε στην έκδοση Stepway.