NEA

To Opel Insignia ανανεώνεται και αποκτά νέο τρικύλινδρο 1.400άρη κινητήρα

Η παρουσίαση του ανανεωμένου Insignia θα γίνει τον επόμενο μήνα στις Βρυξέλλες και εντάσσεται στο ίδιο πλαίσιο με του Astra.

Όπως και το Astra έτσι και το Insignia αποτελούν τα δύο τελευταία μοντέλα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της GM (το Mokka σταμάτησε να παράγεται, αναμένεται νέο μέσα στο 2020 με ηλεκτρική έκδοση).

Λογικά, το ανανεωμένο Insignia θα «φορά» το νέο τρικύλινδρο βενζίνης στα 1.400 κ.εκ. και ίσως το νέο επίσης τρικύλινδρο diesel στα 1.500 κ.εκ. που είδαμε για πρώτη φορά στο επίσης φρεσκαρισμένο Astra.

Προς το παρόν η Opel μας κρατά «μυστικό» το παραπάνω και στην επίσημη ανακοίνωσή της στέκεται στον αισθητικό τομέα που περιλαμβάνει αλλαγές με επανασχεδιασμένη μάσκα με περίγραμμα χρωμίου, προβολείς LED IntelliLux κ.α.

Στο εσωτερικό (αναμένονται σχετικές φωτογραφίες) γίνεται λόγος για διάφορες μικρό-βελτιώσεις όπως τα νέα γραφικά του navi (συστήματος πλοήγησης) ή η θέση ασύρματης φόρτισης smartphone. Οπότε, περισσότερα θα έχουμε σύντομα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Σχόλια

  1. Ο αριθμός των κυλίνδρων των επιβατηγών οχημάτων μειώνεται συνεχώς. Ποιο θα είναι το κάτω όριο του αριθμού κυλίνδρων στο μέλλον;
    Η απάντηση έρχεται από το παρελθόν. Οι Γάλλοι δημιούργησαν στην δεκαετία του 50 ένα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοκίνητο, το PANHARD με εκπληκτικό δικύλινδρο τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα.
    Η πορεία της εξέλιξης αυτού του αυτοκινήτου διακόπηκε βιαίως, αλλά η εξέλιξη του κινητήρα του συνεχίστηκε “αλλού”.
    Και το αυτοκίνητο και ο κινητήρας ήταν αξιοθαύμαστης απλότητας και αποτελεσματικότητας, αλλά και “αρχοντιάς”.
    Ο εν λόγω κινητήρας έφερε τα λιγότερο δυνατόν κινούμενα μέρη, αλλά είχε και μια “ηλιθιότητα” προηγμένου είδους. ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ λόγω προσαρμογής, αντί αποτελεσματικής φτερωτής ανεμιστήρα, το είχαν εφοδιάσει με μικρό δίπτερο ανεμιστηράκι. Αργότερα δόθηκε η λύση με αξιόλογο σύστημα ψύξης.
    Λάμβανε μέρος και σε αγώνες.
    Εύκολο είναι να φανταστεί κανείς τις πολλαπλές λύσεις εξέλιξης του.
    https://assets.catawiki.nl/assets/2018/5/16/5/f/3/5f34021e-35ac-4de2-a075-515aaae59259.jpg
    https://i0.wp.com/www.curbsideclassic.com/wp-content/uploads/2019/04/28140011.j
    https://i2.wp.com/www.curbsideclassic.com/wp-content/uploads/2019/04/IMG_20190407_130057-copy.jpg
    http://studiotimecapsule.com/yahoo_site_admin/assets/images/IMG_0150.8044214.jpg
    http://studiotimecapsule.com/yahoo_site_admin/assets/images/Panhard_19-08-2008_005.8043907.jpg
    http://studiotimecapsule.com/yahoo_site_admin/assets/images/IMG_0151.8044251.jpg
    http://www.demeuzois-automobiles.com/wp-content/uploads/2008/06/82-300×296.jpg
    Και τώρα να πάμε στο πραγματικό αυτοκίνητο του μέλλοντος που έρχεται από το μακρινό παρελθόν.
    Σύμφωνα με υψηλόβαθμο στέλεχος της AUDI το μέλλον ανήκει στους κεραμικούς δίχρονους κινητήρες.

    WARTBURG !!

    https://cdn.pixabay.com/photo/2019/02/10/18/23/wartburg-castle-3987896_960_720.jpg
    https://s.yimg.com/g/images/spaceout.gif
    Το παρελθόν από ότι φαίνεται αργεί να έλθει.

    1. Μια χαρά τα λέτε όπως πάντα!!!! Και ως κορυφαίος σχολιαστής στο καρότο!!! Πάντως ο δικύλινδρος TwinAir της Fiat ήταν ένα από τα χειρότερα μοτέρ σε ότι αφορά κραδασμούς και απόδοση ροπής.

  2. Δίνω κάποια συνέχεια στον κινητήρα της PANHARD για τους παρακάτω λόγους:
    Είναι αξιόλογος κινητήρας (εξελιγμένος φυσικά), κατάλληλος για οικογενειακά αυτοκίνητα των οποίων οι απαιτήσεις καλύπτουν τον μέσο όρο και κάτι παραπάνω.
    Είναι ο τύπος κινητήρα στον οποίο αργά ή γρήγορα θα καταλήξουν οι περισσότεροι κατασκευαστές μικρομεσαίων οχημάτων.
    Με ευχάριστη έκπληξη διαπίστωσα ότι υπάρχει Panhar Forum που ασχολείται ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ με την μελέτη και εξέλιξη αυτού του κινητήρα.
    Οι κραδασμοί λειτουργίας αυτού του κινητήρα δεν ήταν ιδιαίτερα αισθητοί. (Βλέπουμε την ελαφρωμένη
    μπιέλα)
    Η μελέτη δυνάμεων λειτουργίας λαμβάνει υπόψη της και την ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ του στροφάλου.
    https://farm8.staticflickr.com/7037/26892284675_965b2a357f_c.jpg
    https://farm8.staticflickr.com/7122/26353738234_116dd19cc0_c.jpg
    https://farm8.staticflickr.com/7349/26353739224_53404387cc_c.jpg
    https://c7.staticflickr.com/8/7439/27213090662_126032207a_b.jpg
    https://c5.staticflickr.com/8/7432/27213088132_756205a067_b.jpg
    https://c7.staticflickr.com/8/7439/27213090662_126032207a_b.jpg
    https://c5.staticflickr.com/8/7432/27213088132_756205a067_b.jpg
    https://www.retromobilclubtulle.com/images/demontage-panhard.jpg

    Ο παρακάτω κινητήρας, τετράχρονος δικύλινδρος, προέρχεται από την lada.
    Εκεί παρατηρούμε τις εξής δύο ιδιομορφίες:
    Τα έμβολα παλινδρομούσαν ταυτόχρονα δηλ. και τα δύο μαζί ανεβοκατέβαιναν.
    Ηταν έφοδιασμένος με δύο πλευρικά αντίβαρα για την απόσβεση των κραδασμών.
    Η λειτουργία του ήταν ικανοποιητική, αν εξαιρέσει κανείς την χαμηλή συμπίεση με συνέπεια την χαμηλή αλλά όχι απαράδεκτη ισχύ.
    Και αυτός ο κινητήρας μπορεί να αποτελέσει βάση εξέλιξης για μικρά κυρίως αυτοκίνητα.
    Ο κινητήρας είναι διαθέσιμος ακόμη και οι Ρώσοι ιδιοκατασκευαστές τον χρησιμοποιούν σε πληθώρα ιδιακατασκευών

    https://bookofjoe.typepad.com/.a/6a00d8341c5dea53ef013484b51571970c-800wi

    https://m.blog.hu/pr/prokee/image/080212/Image16.gif

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6OfZsm9kcZZcIKRvmWWbetYwpDbwSCTyJzMAWqlycGeEf1_VT&s

    https://motor-car.net/images/stories/flexicontent/item_14111_field_16/l_vaz-1111-engine-view.jpg

    Πιστέυω οτι η Fiat έπρεπε να δώσει μεγαλύτερη βάση στην μελέτη και τον γενικό υπολογισμό του κινητήρα TwinAir

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close