MENOYNEA

H νέα Mercedes-Benz GLA ψήλωσε και ωρίμασε [vid]

H νέα GLA θα λανσαριστεί στην χώρα μας λίγο μετά την GLB και προς τα τέλη της ερχόμενης άνοιξης.

Η νέα Mercedes GLA θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα από το μικρότερο Audi Q2 έως την BMW X2 και πάνω αλλά με ένα πιο ώριμο SUV στιλ. Κυρίως λόγω της αύξησης του ύψος κατά 10 εκατοστά (συνολικό στα 1,611 μέτρα) σε αντίθεση με το μήκος φτάνει τα 4,41 μέτρα και είναι μικρότερο κατά 1,4 εκ. από το απερχόμενο μοντέλο. Το πλάτος έχει μεγαλώσει κατά 3 εκ. φτάνοντας τα 1,834 μέτρα.

Σχεδιαστικά η νέα GLA βασίζεται στην ταυτότητα της A-Class και της B-Class. Οι ιθύνοντες της εταιρίας διαχωρίζουν την GLA ως ένα πιο νεανικό και σπορ SUV με την GLB να προσφέρει μεγαλύτερη πρακτικότητα και ένα εκτός δρόμου life style χαρακτήρα.

Για το εσωτερικό η Mercedes κάνει λόγο για τους μεγαλύτερους χώρους, ειδικά για την απόσταση για τα γόνατων των πίσω επιβατών που έχει αυξηθεί κατά 11,6 εκ. Συγκριτικά με την A-Class τα μπροστινά έδρανα των καθισμάτων βρίσκονται 14 εκατοστά ψηλότερα. Σε σχέση με την απερχόμενη GLA ο αέρας πάνω από τα κεφάλια έχει αυξηθεί κατά 2,2 εκ. αλλά για τους πίσω είναι περίπου ο ίδιος (- 6 χλστ.). To μεταξόνιο είναι στα 2,699 μέτρα με αύξηση κατά 30 χλστ. Ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 14 λίτρα φτάνοντας συνολικά τα 435 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα σύρονται σε απόσταση 14 εκατοστών (τέρμα πίσω το πορτμπαγκάζ μειώνεται στα 421 λίτρα).

To ταμπλό δεν κρύβει καμία έκπληξη αφού βασίζεται στην γνωστή πλέον MBUX φιλοσοφία που ξεκινά από τις δύο οθόνες 7,0’’ και μέχρι τον κορυφαίο συνδυασμό με τις δύο οθόνες 10,25’’. Πλήρης είναι η λίστα με τα συστήματα υποβοήθησης και άνεσης με το πακέτο Driver Assistance να περιλαμβάνει τα Active Distance Assist DISTRONIC, Active Steering Assist, Active Speed Limit Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Active Brake Assist με λειτουργία cross-traffic, το σύστημα PRE-SAFE κ.α.

Προς το παρόν η Mercedes ανακοινώνει δύο εκδόσεις κινητήρων για την GLA. Η βασική έκδοση GLA 200 εφοδιάζεται με τον turbo τετρακύλινδρο των 1,33 λίτρων που αποδίδει 163 άλογα και 250 Nm ροπής. Έχοντας ως στάνταρ το 7άρι διπλόδισκο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,7 δευτερόλεπτα με τελική στα 210 χλμ./ώρα.

Η κορυφαία για την ώρα Mercedes-AMG GLA 35 4Matic αποδίδει 306 άλογα και 400 Nm από ένα δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζίνης που συνδυάζεται με ένα κιβώτιο AMG Speedshift με 8 σχέσεις. Εδώ το 0-100 διαρκεί 5,1 δλ. με τελική στα 250. Αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα και η plug-in έκδοση GLA 250e EQ Power με τον 1.300άρη να αποδίδει 220 άλογα (σε συνδυασσμό με έναν ηλεκτροκινητήρα) και την μπαταρία των 15,6 kWh να προσφέρει ηλεκτροκίνηση για 64 χιλιόμετρα.

Η νέα GLA βασίζεται στην πλατφόρμα MFA με την πίσω ανάρτηση να έχει πολλαπλούς συνδέσμους. Μεγαλύτερα είναι τα μετατρόχια κατά 4 εκατοστά όταν η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 9 χιλιοστά φτάνοντας συνολικά τα 14,3 εκατοστά. Στις τετρακίνητες 4Matic εκδόσεις το πακέτο Off-Road είναι στάνταρ.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close