NEA

Suzuki: υβριδικές εκδόσεις για τα Swift, Vitara και S-Cross

Από τον Μάρτιο του 2000 η Suzuki θα δώσει μία σημαντική ενίσχυση στη γκάμα της, συνεχίζοντας στο κατώφλι της ηλεκτρικής εποχής.

Το πλήρες πακέτο πληροφοριών θα ανακοινωθεί στην επίσημη παρουσίαση, μέχρι τότε όμως υπάρχουν αρκετά στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά. Καταρχήν, μιλάμε για μία 48V υβριδική μονάδα που θα αντικαταστήσει το σημερινό 1.4 Boosterjet κινητήρα -140 ίππων- της φίρμας. Η ισχύς του νέου συνόλου δεν είναι γνωστή, θα είναι όμως υψηλότερη του απερχόμενου κινητήρα. Αντίστοιχα, θα προσφέρει μεγαλύτερη ροπή, κατά 15% μειωμένη κατανάλωση και έως και 20% λιγότερες εκπομπές CO2, στον κύκλο WLTP.

Ο νέος K14D Boosterjet αποτελεί εξέλιξη του σημερινού, με αρκετές όμως επεμβάσεις, πέραν του υβριδικού συστήματος. Γενικά οι μηχανικοί της Suzuki έχουν δώσει έμφαση στο βάρος, αναφέροντας πως το νέο σύνολο, παρότι υβριδικό, δεν θα ξεπερνάει τα 15 κιλά, επιπλέον του παλαιού. Αυτά θα περιλαμβάνουν ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου 48V, τη γεννήτρια (ISG) και ένα μετατροπέα 48V-12V. Η μπαταρία, μαζί με το μετατροπέα, θα βρίσκονται τοποθετημένα κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, για λόγους βελτίωσης της αναλογίας βάρους στους δύο άξονες. Το ηλεκτρικό μοτέρ θα οδηγείται με ιμάντα και θα είναι ικανό να κινήσει πλήρως ηλεκτρικά το όχημα που εφοδιάζει με ταχύτητες έως 16 χλμ./ώρα.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.

Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.

Το caroto team σας ευχαριστεί!