NEA

Ανανέωση για το… Lada Niva

Για ένα μοντέλο που κυκλοφορεί από τη δεκαετία του 1970, είναι πάντα ευχάριστο να γίνεται, που και που, κάποιο facelift!

Ίσως σε κάποιους να ακούγεται σαν ανέκδοτο, η Lada όμως συνεχίζει τίμια στο δρόμο που χάραξε πολλές δεκαετίες πριν. Το Niva είναι ένα από τα παλαιότερα οχήματα που κυκλοφορούν ακόμα στις αγορές του πλανήτη. Ένα πρωτόλειο, εκτός δρόμου όχημα, το οποίο αναγνωρίζουμε πως ήταν μπροστά από την εποχή του, στο θέμα τουλάχιστον του αυτοφερόμενου πλαισίου. Πλέον όμως αυτό δεν αρκεί. Ούτε βεβαίως βοηθά σε κάτι η μετονομασία, καθώς ο κατασκευαστής αναφέρεται πια σε αυτό ως «4Χ4».

Μήπως με το εν λόγω facelift αλλάζει κάπως η κατάσταση; Αρχικά παρατηρούμε ορισμένες μικροαλλαγές στο αμάξωμα, που διατηρεί βεβαίως στο σύνολο τη σχεδιαστική φιλοσοφία του. Εντός πάλι, η Lada έχει προσθέσει ένα νέο σύστημα κλιματισμού, έχει αλλάξει τα ακροφύσια του αέρα, μεγάλωσε τη χωρητικότητα του ντουλαπιού του συνοδηγού και πρόσθεσε δύο ποτηροθήκες ανάμεσα στα καθίσματα. Τέλος, άλλαξε τα μπροστινά καθίσματα με νέα, πιο άνετα, τα οποία προσφέρουν «ένα πιο αξιόπιστο μηχανισμό κλίσης της πλάτης».

Ο κινητήρας παραμένει ως έχει. Ένα σύνολο χωρητικότητας 1.7 λίτρων και ισχύος 83 ίππων. Το ίδιο και το σύστημα τετρακίνησης. Ενδεικτικά, η διαδικασία του 0-100 ολοκληρώνεται σε 17 δλ. με την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 142 χλμ./ώρα.

Ετικέτες

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

Σχόλια

  1. Γιατί το LADA NIVA είναι
    ένα επιτυχημένο όχημα εδώ και δεκαετίες;
    Για έναν και απλούστατο λόγο: Κάνει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε.
    Υπάρχουν άπειροι δευτερεύοντες λόγοι της μακρόχρονης επιτυχίας του όπως: Μπορεί να πάρει οποιαδήποτε μορφή, ισχύ, αναβάθμιση, και οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς.
    Σε συγκρίσεις του τύπου LADA NIVA vs ….. κερδίζει κατά κανόνα τους αντιπάλους του κυρίως στα σημεία
    Μυθικό αυτοκίνητο
    120 HP 0.5 bar Turbo Lada 4X4
    https://www.ladamoscow.com/image/cache/catalog/slider/slide1-1140×530.png
    LADA 84 / 88 / 90 / 92mm Crankshafts

    Τα παρακάτω μεγέθη στροφάλου κυρίως το τελευταίο δίνει στον κινητήρα του ισχύ πάνω απο
    110 HP (Ατμοσφαιρικό) χωρίς μηχανουργικές κατεργασίες, απλά αλλάζοντας τον στρόφαλο και τίποτα άλλο.
    LADA 84 / 88 / 90 / 92mm Crankshafts
    https://www.ladamoscow.com/image/cache/catalog/slider/slide2-800×600.jpg
    https://c4.wallpaperflare.com/wallpaper/911/687/826/1922-1996-4×4-bronto-wallpaper-preview.jpg

    ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ: Αποκαλείται Снегоболотоход (Οχημα χιονιού)

    https://static1.car.gr/1966896_7_b.jpg
    https://static2.car.gr/1966896_1_b.jpg
    https://www.lada.ru/lp/mmas2016/4x4Vision/17_4X4-Vision-image.jpg
    https://www.lada.ru/lp/mmas2016/4x4Vision/21_4X4-Vision-image.jpg
    https://www.lada.ru/lp/mmas2016/4x4Vision/08_4X4-Vision-image.jpg
    https://lh5.ggpht.com/_Tsf-t_mqSxc/TSQ3qXl_y2I/AAAAAAAAvLY/yRq4FR4RrY8/s800/1987%20Colani%20Lada%20Gorbi_01.jpg
    Είναι “Χτισμένο” σε πλαίσιο NIVAμε κινητήρα NIV

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close