NEA

Με 380 ίππους η νέα Porsche Macan GTS

Ισχυρότερη και με αναβαθμισμένες επιδόσεις, η Macan GTS συνεχίζει να αποτελεί το ενδιάμεσο βήμα μεταξύ των εκδόσεων S και Turbo.

Η νέα αυτή έκδοση της Macan φέρει κάτω από το καπό ένα βελτιωμένο στα σημεία κινητήρα 2.9 λίτρων, V6 biturbo. Αυτός αγγίζει πλέον σε ισχύ τους 380 ίππους (20 επιπλέον, σε σχέση με πριν), καθώς και μεγαλύτερη ροπή, που φτάνει τα 520 Nm. Τα νούμερα αυτά επιτρέπουν στη Macan GTS να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ. (4,5 εάν είναι τοποθετημένο το πακέτο Porsche Sport Chrono Package) και να τερματίζει το κοντέρ της στα 261 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του γνωστού PDK, διπλόδισκου κιβωτίου της Porsche.

Για την ενίσχυση του σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, οι μηχανικοί της φίρμας φρόντισαν να μειώσουν την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. και να τοποθετήσουν μία ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με πιο σπορ setup. Οι τροχοί RS Spyder Design είναι διαμέτρου 20 ιντσών ενώ την εικόνα συμπληρώνει -οπτικά και ηχητικά- μία σπορ απόληξη της εξάτμισης. Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, αποτελείται από αεριζόμενα δισκόφρενα διαμέτρου 360 χιλιοστών εμπρός και 330 χιλιοστών πίσω, προαιρετικά όμως μπορεί κανείς να επιλέξει τα κεραμικά φρένα PCCB της εταιρίας.

Εντός, οι άνθρωποι της Porsche φρόντισαν να προσθέσουν ένα πολύ πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με αρκετές ιδιαίτερες αισθητικές πινελιές, ένα ηχοσύστημα της Bose και με δύο εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button