NEA

Πόσο κοστίζει η φόρτιση σε μια Porsche Taycan;

O ταχύτερος τρόπος για να φορτίσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο είναι το δίκτυο Ionity (όπου αυτό προσφέρεται).

Έντονες αντιδράσεις έφερε η αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική του Ionity, το οποίο μέχρι πρότινος είχε χρέωση 8€/ φόρτιση ανεξαρτήτου διάρκειας. Ωστόσο, από την 1η Φεβρουαρίου η χρέωση αλλάζει και διαμορφώνεται στα 0,79€/ kWh. Μία τιμή μάλλον υπερβολική, που φέρνει το κόστος φόρτισης αρκετά κοντά στο κόστος ανεφοδιασμού ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

Πίσω από το δίκτυο Ionity βρίσκονται οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες (BMW, Daimler, Ford και VW), οι οποίες έχουν συμμετάσχει στην εξέλιξή του. Έτσι, κάθε μία έχει κάνει ειδική συμφωνία με ειδικά πακέτα και συνδρομές και ανάλογα τον τύπο φορτιστή.

Το καλύτερο deal το έχει κάνει η Porsche για την Taycan με κόστος φόρτισης στα 0,33€/ kWh. Αλλά μόνο για τα τρία πρώτα χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου αφού μετά για να έχει την ίδια χαμηλή χρέωση θα πρέπει να κάνει ανανέωση συμβολαίου με ετήσιο τέλος στα 179€.

Αναμφίβολα, το κόστος χρήσης και η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου παραμένει φτηνότερη, αλλά όχι τόσο όσο διαφημίζεται και ακούγεται. Επίσης στα επόμενα χρόνια αναμένεται να μειωθούν ή να καταργηθούν οι επιδοτήσεις και τα κίνητρα για την αγορά ενός EV. Κάτι, λογικό, αφού όσο ανεβαίνουν οι πωλήσεις σε κανέναν δεν αρέσει να χάνει χρήματα (ούτε στις κυβερνήσεις, μήτε στους κατασκευαστές).

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close