NEA

Πανάκριβη η φόρτιση ηλεκτρικών στο δίκτυο Ionity!

Το γνωστό δίκτυο ταχυφόρτισης Ionity ανακοίνωσε νέα τιμολογιακή πολιτική η οποία φέρνει τα πάνω κάτω αφού ένα μέσο κόστος για 100 χιλιόμετρα θα κυμαίνεται περίπου στα 12-15 ευρώ!

Μέχρι τώρα η φόρτιση στο Ionity ήταν στα 8 ευρώ ανεξαρτήτως της διάρκειας της διαδικασίας. Ωστόσο, η νέα τιμή στα 0,79 €/kWh που θα ισχύσει από τον Φεβρουάριο αλλάζει τα δεδομένα και σχεδόν διπλασιάζει το κόστος χρήσης από ένα συμβατικό αυτοκίνητο.

Ενδεικτικά μπορούμε να πάρουμε ως παράδειγμα ένα Nissan Leaf με την μπαταρία 40 kWh να φορτίζει με περίπου 31 ευρώ (λαμβάνοντας ως μέση κατανάλωση τις 17 kWh/100 χλμ. της δοκιμής μας) για να διανύσει κανείς περίπου 230 χιλιόμετρα.

Με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο με μέση κατανάλωση 7 λίτρα/100 χλμ. και με μέση τιμή 1,6 €/λίτρο το κόστος είναι στα περίπου 25€. Για να μην αναφέρουμε το πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης με πετρέλαιο, με φυσικό αέριο ή και με υγραέριο!

Μένει να δούμε ποιες θα είναι οι αντιδράσεις στην αλλαγή που ανακοίνωσε το Ionity και ειδικά από την στιγμή που το «αντίπαλο» Superchargers της Tesla έχει τιμή 0,24 €/kwh και ειδικά δωρεάν πακέτα για πελάτες Model S και Model X.

Πάντως, η Ionity δικαιολογεί την αύξηση της τιμής στο υψηλό κόστος τερματικών στους αυτοκινητοδρόμους και στην υψηλή ισχύ με δυνατότητα φόρτισης έως 200 kW.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Κατά την έναρξη της εξαναγκαστικής και βίαιης εφαρμογής της ηλεκτροκίνησης, άρχισαν να γίνονται και προβλέψεις για τις τάσεις και τις εφαρμογές λύσεων επί του θέματος. Οι προβλέψεις και οι εικασίες για αυτό το θέμα είναι και λογικό και επιβεβλημένο να γίνονται. Όσο πιο πολλές παράμετροι λαμβάνονται υπόψιν τόσο πιο κοντά στην επαλήθευση, και στην προσέγγιση μελλοντικού σχεδιασμού βρίσκονται οι
    κατασκευαστές. Και λέω βρίσκονται γιατί η χώρα μας περιορίζεται μόνον στον ρόλο του θεατή και του κακού μιμητή άλλων λύσεων. Έτσι βλέπουμε διάφορους πόλους εξέλιξης: Τον αμερικανικό τον Ευρωπαϊκό, τον Ιαπωνικό τον ΚΙΝΕΖΙΚΟ κ.α. Όλοι οι παραπάνω έχουν αρχίσει και διαμορφώνουν τον τύπο του λειτουργικού ηλεκτρικού οχήματος κατά την γνώμη τους. Αυτός είναι ο τύπος με τερατώδη χωρητικότητα συσσωρευτή και την αντίστοιχη απίστευτη ισχύ του κινητήρα. Αυτός ο τύπος όμως είναι απαιτητικός τόσο σε εξοπλισμό φόρτισης, όσο και ανάγκης μεγάλων ποσών ενέργειας. Επόμενη είναι και η μέθοδος ΧΡΕΩΣΗΣ της επαναφόρτισης. Δεν ακούγεται παράλογη η τιμή χρέωσης της εν λόγω εταιρείας φορτιστών. Οχι μόνον δεν ακούγεται παράλογο, αλλά τολμούμε να κάνουμε και την σκέψη (λαμβάνοντας υπόψιν και άλλες παραμέτρους) οτι θα υπάρξει και ΑΥΞΗΣΗ της παραπάνω τιμής χρέωσης. Απάντηση σε αυτούς τους τύπους ηλεκτροκίνητων οχημάτων καλώς ή κακώς (Κακώς κατά την γνώμη μας, μόνον και μόνον λόγω της συγκέντρωσης της υπερτεχνολογίας σε ένα μέρος του πλανήτη) έρχεται απο την ΚΙΝΑ, με την υιοθέτηση και μικρότερων μεγεθών ισχύος και χωρητικότητας. Ακόμη και ο ταπεινός
    συσσωρευτής Οξέος – Μολύβδου έχει βρεί θαυμάσια εφαρμογή, από τους “κινέζους” κατασκευαστές .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!