Το δημοφιλές Citroen C3 περνά από το προγραμματισμένο διακριτικό facelift έχοντας ξεπεράσει τις 750.000 πωλήσεις στα τέσσερα χρόνια της τρέχουσας γενιάς του.
Στο πρότυπο ενός facelift το νέο Citroen C3 διαφοροποιείται από το επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος με τους LED πλέον προβολείς με επιρροές από το πρωτότυπο CXperience που έχει παρουσιαστεί επίσης το 2016 στο Παρίσι. Επανασχεδιασμένα είναι και τα Airbumps, τα χαρακτηριστικά πλευρικά προστατευτικά του C3. Παράλληλα η γαλλική εταιρεία διευρύνει τους συνδυασμούς εξατομίκευσης (από 36 σε 97) με την προσθήκη τριών νέων μοτίβων για την οροφή και νέων χρωμάτων.
Στο εσωτερικό η μεγάλη αλλαγή αφορά την υιοθέτηση των ειδικών καθισμάτων Advanced Comfort του C4 Cactus. Επίσης προστέθηκαν και δύο ακόμα επιλογές για τον εσωτερικό διάκοσμο, η μια μάλιστα με ενθέματα ξύλου στο ταμπλό. Ο έλεγχος των πάντων γίνεται μέσω της οθόνης αφής των 7,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Κατά τα άλλα υπάρχουν διαθέσιμα μέχρι και 12 συστήματα υποβοήθησης καθώς και όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές και οι εκδόσεις του 1.2 PureTech (με 82 και 110 ίππους) όπως και του ντίζελ 1.5 BlueHDi (με 100 ίππους ) πλαισιώνουν την γκάμα του γαλλικού supermini.