NEA

Επίσημο: Το νέο Honda Jazz Hybrid έχει 1.500άρη κινητήρα βενζίνης

Οι Ιάπωνες είχαν παρουσιάσει τη νέα γενιά του Jazz και τώρα επανέρχονται με περισσότερες λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της Honda το νέο Jazz που θα κυκλοφορεί στην Ευρώπη αποκλειστικά υβριδικό θα κοστίζει στην Γερμανία από 22.000€ στην κανονική του έκδοση και από 26.250€ στην Crosstar.

Το σύστημα πρόωσης e:HEV συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 DOHC i-VTEC με δύο ηλεκτροκινητήρες (με όριο περιστροφής στις 13.300 rpm παράγουν έως 253 Nm ροπής) και μια μπαταρία λιθίου ιόντων. Η συνδυασμένη ισχύς είναι στους 109 ίππους και η μετάδοση είναι “τύπου” CVT αλλά με ένα σοφιστικέ σύστημα με μία σχέση που μας παραπέμπει στο αντίστοιχο του υβριδικού CR-V.

Σχετικά με τις επιδόσεις η επιτάχυνση από στάση για τα 100 χλμ./ώρα διαρκεί 9,4 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα στα 175 χλμ./ώρα. Στον κύκλο WLPT η μέση κατανάλωση είναι στα 4,5 λίτρα/100 χλμ. και η μέση εκπομπή CO2 στα 102 γρ./χλμ. Στο Crosstar οι αντίστοιχες τιμές είναι στα 4,8 και 110. Στην διάθεση του ο οδηγός έχει τρία προφίλ κίνησης: τα EV Drive (καθαρή ηλεκτροκίνηση), τα Hybrid Drive (υβριδικό) και Engine Drive (αποκλειστικά ο βενζινοκινητήρας).

Σχεδιαστικά το αμάξωμα παραμένει πιστό στη λογική τους ενός όγκου που διακρίνει τα μικρά MPV, ενώ υπάρχει και έκδοση με πιο τονισμένα χαρακτηριστικά crossover, περιμετρικά πλαστικά, αδιάβροχες επενδύσεις στο εσωτερικό και ράγες οροφής. Αξιοσημείωτες είναι οι μπροστινές κολόνες που έχουν σχεδόν το μισό πλάτος για καλύτερη ορατότητα και δίχως να επηρεάζεται η ακαμψία.

Κατά τα υπόλοιπα η Honda ανακοινώνει πως ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 298 έως 1.203 λίτρα. Οι χώροι και η διαρρύθμιση της πίσω σειράς καθισμάτων Magic Seats αναμένεται και πάλι να είναι ιδιαίτερα καλοί για το μέγεθος του αυτοκινήτου. Χάρη και στην αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και κυρίως του πλάτους.

Το εσωτερικό πάντως από πλευράς σχεδίασης έχει κάποια κοινά στοιχεία με το πρώτο φουλ ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας, το Honda e. Διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία “ελεύθερη” touch-screen στο μέσο της κονσόλας. Επίσης, υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones καθώς και το νέο στάδιο εξέλιξης του Honda Sensing, της ομπρέλα των συστημάτων υποβοήθησης της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει πλέον και μεταξύ άλλων και μια πιο ευρυγώνια εμπρός κάμερα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close