Την Ευρωπαϊκών προδιαγραφών Mustang Mach-E παρουσίασε η Ford στο Λονδίνο, σε μία ειδική «Go Electric» εκδήλωση.
Το να επιλέγει, βέβαια, κανείς το Λονδίνο για μία «Ευρωπαϊκή» πρεμιέρα, είναι λίγο ειρωνικό, στις μέρες μας. Παρόλα αυτά, η Μεγάλη Βρετανία δεν παύει να αποτελεί χώρα της γηραιάς ηπείρου, όποτε θα προσπεράσουμε τη λεπτομέρεια του Brexit. Αναφορικά με τη Mustang Mach-E, και συγκεκριμένα την ευρωπαϊκή εκδοχή της, έχει δεχτεί επεμβάσεις σε διάφορα σημεία, όπως οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης, το ESC και η τετρακίνηση, έτσι ώστε να ταιριάζει καλύτερα με την κουλτούρα των ευρωπαίων οδηγών.
Στην πισωκίνητη εκδοχή της και με την προσθήκη του extended-range συσσωρευτή (την πιο εμπορική, σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρίας), η Mustang Mach-E θα μπορεί να πετύχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων. Και μάλιστα αυτό σύμφωνα με τις νέες, αυστηρότερες μετρήσεις, WLTP. Όσο για τη φόρτιση, θα είναι σε θέση να κουμπώνει στον IONITY φορτιστή των 150 kW, προσφέροντας έτσι αυτονομία 93 χιλιομέτρων με μόλις 10 λεπτά στην πρίζα.
Η ανακοίνωση αυτή δείχνει εμφανώς ότι η Ford προσανατολίζεται στο να προσφέρει ένα πιο ευχάριστο οδηγικά μοντέλο, στις αγορές τις Ευρώπης. Για κάποιο λόγο απέφυγε επιμελώς να αναφέρει επιδόσεις και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά. Το πιο πιθανό, ωστόσο, είναι αυτά να μην έχουν ουσιαστικές διαφορές από την αμερικάνικη εκδοχή του μοντέλου.