NEA

Pagani Huayra Imola, πρώτη μεταξύ ίσων!

Προορισμένη να παραχθεί σε μικρό αριθμό αντιτύπων, η Huayra Imola διαθέτει 827 ίππους και, δικαιωματικά, αποτελεί την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου.

Αναφορικά με την ονομασία, Imola, μάλλον δεν υπάρχουν πολλά να εξηγήσουμε… Η εν λόγω έκδοση της Pagani Huayra, απευθύνεται πρωτίστως σε οδηγούς που θέλουν να γράψουν χρόνους στην πίστα, αντί να γυρνάνε στους δρόμους, επιδεικνύοντας το ακριβό τους παιχνίδι. Η ίδια η εταιρία έχει επιλέξει αυτή η έκδοση να είναι περιορισμένης παραγωγής, μόλις πέντε αυτοκινήτων, ώστε να διατηρήσει το κύρος της ως η πιο ξεχωριστή στη γκάμα. Και, φυσικά, και τα πέντε αντίτυπα έχουν ήδη προπωληθεί.

Οπτικά, η ύπαρξη μίας τεράστιας φτερούγας πίσω, καθώς και ενός εμφανώς πιο επιθετικού αεροδυναμικά body kit, αφήνουν τις πρώτες εντυπώσεις για το περί τίνος πρόκειται. Μέσα στα σπλάχνα της, η Huayra Imola κρύβει το γνωστό V12, 6,0 λίτρων κινητήρα της Mercedes-AMG, ενισχυμένο όμως για την περίσταση, ώστε να αποδίδει 827 ίππους.

Αναφορικά τώρα με το κόστος, κανείς δεν ξέρει τι κοστίζει το κάθε αντίτυπο, καθώς πιθανά έχει διαφορετική τιμή, ανάλογα με τις επιταγές του οδηγού. Κρίνοντας όμως ότι η Huayra BC κόστιζε 2,5 εκατ. δολάρια πριν από τέσσερα χρόνια, θεωρείται σχεδόν σίγουρο ο λογαριασμός να ξεκινάει από το 3, σαν πρώτο νούμερο.

Μιχάλης Κατωπόδης

Ένας ακόμα εραστής της αυτοκίνησης (sic) με προϋπηρεσία σε διάφορα περιοδικά -και sites-αυτοκινήτου.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Back to top button