NEA

Επίσημα το νέο Hyundai i20 με νέες τεχνολογίες και υβριδικούς κινητήρες [vid]

Η νέα γενιά i20 θα κάνει την πρεμιέρα της στην Γενεύη (αρχές Μαρτίου), θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στην Τουρκία και στην ελληνική αγορά θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι.

Πριν από μερικές μέρες είχαμε αποκαλύψει το νέο i20 από μια σχετική διαρροή και τώρα οι Κορεάτες μας δίνουν επίσημα τα πρώτα στοιχεία. Όπως μπορούμε να δούμε το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει από τη νέα μάσκα και τους προβολείς που εκτείνονται και αγκαλιάζουν τα φτερά με το καπό να δημιουργεί με ρέουσα σχεδίαση.

Συγκεκριμένα, το νέο i20 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness και χαρακτηρίζεται από την καινούργια εκδοχή της εξαγωνικής μάσκας που πλέον είναι πιο κάθετη.

Σχεδιαστικά το νέο Hyundai i20 δείχνει πιο νεανικό και δυναμικό, χάρη και στις διαφορετικές αναλογίες του αμαξώματός του. To ύψος του μειώθηκε κατά 24 χιλιοστά και το πλάτος του αυξήθηκε κατά 30 χιλιοστά, δίχως για την ώρα οι Κορεάτες να λένε κάτι περισσότερο.

Τα +5 χιλιοστά δεν κάνουν κάποια ουσιαστική διαφορά στο μήκος, ενώ εξίσου μικρή είναι η αύξηση του μεταξονίου (+10 χιλιοστά). Ωστόσο, η εταιρία κάνει λόγο για βελτίωση των χώρων (ένα ισχυρό χαρτί του i20) αφού το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε κατά 25 λίτρα (φτάνοντας συνολικά τα 351).

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό με οριζόντιες γραμμές να το διατρέχουν και η προσοχή να επικεντρώνεται στην νέα οθόνη αφής 10,25 ιντσών (8 ίντσες στις βασικές εκδόσεις) που δημιουργεί οπτικά ένα ενιαίο σύνολο με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Ο πίνακας αυτός αλλάζει χρώμα ανάλογα με το πρόγραμμα που έχει επιλεγεί, μπλε για το Norma, πράσινο για το Eco, και πορτοκαλί για το Sport. Η οθόνη για το σύστημα Infotainment έχει πολλά νέα στοιχεία εξοπλισμού, μεταξύ των οποίων και το Hyundai Bluelink Telematics ή το Hyundai Live που παρέχει real time πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους, τον καιρό, τα βενζινάδικα κ.λπ.

Παράλληλα είναι συμβατό με Android Auto και AppleCar Play ενώ υπάρχει και ασύρματη φόρτιση για κινητό τηλέφωνο. Το σαλόνι θα διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, Black, Mono και Black and Grey. Υπάρχει επίσης και εξελιγμένος φωτισμός ενώ εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση των αεραγωγών που συνδέονται με οριζόντιες ρίγες που εκτείνονται σε όλο το μήκος του ταμπλό. 

Καινούργιο είναι και το τιμόνι με πολλαπλές λειτουργίες ενώ κάποιες φόρμες στον σχεδιασμό δανείζονται στοιχεία από σχήματα που βρίσκουμε στην φύση. Φυσικά το όλο πακέτο πλαισιώνουν όλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, οι πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης, καθώς και προαιρετικά ένα premium ηχοσύστημα της Bose στις top εκδόσεις.

Για πρώτη φορά το νέο i20 θα είναι διαθέσιμο και σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48-Volt. Το mild hybrid σύστημα είναι προαιρετικό στην τρικύλινδρη έκδοση 1.0 T-GDi με τους 100 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.) και στάνταρ στην ισχυρότερη με τους 120 ίππους (0-100 σε 10,2 δλ.).

Η τελευταία θα είναι διαθέσιμη με στάνταρ το αυτόματο διπλόδισκο DCT7, κάτι που ισχύει για τις mild hybrid εκδόσεις. H έκδοση με τους 100 ίππους θα έχει και μηχανικό 6άρι ενώ η βασική τετρακύλινδρη ατμοσφαιρική έκδοση 1.2 MPi με τους 84 ίππους θα έχει 5άρι σασμάν.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close