NEA

Στο Koenigsegg Gemera η θέση κάθε επιβάτη κοστίζει 250.000 ευρώ

Το αφεντικό της σουηδικής εταιρίας Christian von Koenigsegg περιγράφει το πρώτο τετραθέσιο του ως το απόλυτο Mega-GT.

Η Koenigsegg μπορεί να μην σκέπτεται να κατασκευάσει ένα SUV (όπως η Lamborghini με την Urus ή η Ferrari με την Purosangue), μήτε ένα μακρύ τετράθυρο GT. Ωστόσο, προχωρά με την Gemera η οποία έχει ναι μεν δύο πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω αλλά και δύο επιπλέον θέσεις χάρη στην αύξηση του μεταξονίου στα 3 μέτρα.

Η διάταξη είναι 2+2 και στο εσωτερικό υπάρχουν όλα τα κομφόρ. Από ασύρματη φόρτιση και πλήρη συνδεσιμότητα για smartphones, μέχρι ποτηροθήκες, τριζωνικός κλιματισμός και ηχοσύστημα 11 ηχείων. Όσο για τα σχέδια της εταιρίας προβλέπεται η συνολική παραγωγή 300 Gemera με την καθεμία να κοστίζει περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ.

Σχετικά με τις επιδόσεις το Gemera πετυχαίνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα αναμένοντας ένα χρόνο ρεκόρ για το 0-400 χλμ./ώρα. Όλα αυτά χάρη στην γνωστή υβριδική διάταξη της Koenigsegg που αποδίδει συνολικά 1,27 megawatts, δηλ. πάνω από 1.700 άλογα και 3.500 Nm ροπής!

Συνολικά υπάρχουν τρία ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής ισχύος 700+ ίππων, με τα δύο να είναι στον πίσω άξονα. Το τρίτο είναι ενσωματωμένο στον στρόφαλο του δίλιτρου τρικύλινδρου twin-turbo τεχνολογίας Freevalve με την ονομασία TFG (Tiny Friendly Giant), ο οποίος αποδίδει 600+ άλογα και 600 Nm. Μπορεί να λειτουργεί με αιθανόλη Gen 2.0, με μεθανόλη, με καύσιμο E85 ή σούπερ αμόλυβδη.

Η μπαταρία 800V προσφέρει ηλεκτροκίνηση για 50 χλμ. ενώ το εντυπωσιακό είναι πως έστω και για περιορισμένο χρονικό διάστημα το Gemera μπορεί μέχρι τα 300 χλμ./ώρα να κινείται μόνο ηλεκτρικά. Ανάμεσα στα πολλά highlights περιλαμβάνεται η ενεργητική τετραδιεύθυνση, ενώ το μονοκόκ σασί από ανθρακονήματα συμβάλει στο σύνολο του απόβαρου κάτω από τον έναν τόνο.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close