ΑΓΩΝΕΣ

GP Αυστραλίας – Προεπισκόπηση με την Pirelli

Η τελευταία σεζόν με ελαστικά 13 ιντσών ξεκινά από την Μελβούρνη στις 15 Μαρτίου.

Όπως αναφέρει η Pirelli «…για πρώτη φορά από τότε που η Pirelli επέστρεψε στη Formula 1, το 2011, ξεκινάμε τη σεζόν με τα ίδια ακριβώς ελαστικά που ξεκινήσαμε και πέρυσι. Όπως το 2019 έτσι και φέτος επιλέξαμε για τη Μελβούρνη τη C2 γόμα για το P Zero λευκό σκληρό ελαστικό, την C3 γόμα ως το  P Zero κίτρινο, μέσο ελαστικό και τη C4 ως το P Zero κόκκινο, μαλακό ελαστικό. Αυτή η επιλογή απέδωσε εξαιρετικά πέρυσι, γι’ αυτό την επαναλάβαμε.

Οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας P Zero ταιριάζουν με τις ευρείες απαιτήσεις της Μελβούρνης πέρυσι στον αγώνα χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες. Το Άλμπερτ Παρκ δεν χρησιμοποιείται συνέχεια ως πίστα οπότε συχνά είναι πολύ βρώμικη η διαδρομή στην αρχή του τριημέρου. Η συγκεκριμένη επιλογή ελαστικών είναι ταιριαστή με την θεαματική βελτίωση κρατήματος της πίστας και προσφέρει στους οδηγούς, πληθώρα εναλλακτικών επιλογών στρατηγικής».

Χαρακτηριστικά πίστας

Η πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα παίζουν σημαντικό ρόλο στο Άλμπερτ Παρκ. Υπάρχουν κοφτές στροφές και μικρές ευθείες με εξαίρεση την παρατεταμένη στροφή 8 στην όχθη της λίμνης. Η πίστα έχει πολλές ανομοιομορφίες αυτό κάνει πιο έντονη την έλλειψη πρόσφυσης.  Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και η διαμόρφωση της πίστας δε συγχωρεί λάθη, οπότε είναι πιθανή η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Δεν κερδίζει πολύ συχνά, ο poleman στο συγκεκριμένο αγώνα.

Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

“Όσον αφορά στα ελαστικά, οι οδηγοί είναι καλά προετοιμασμένοι για τη Μελβούρνη καθώς έγινε ακριβώς η ίδια επιλογή με πέρυσι. Οπότε έχουν διαθέσιμα πολλά στοιχεία. Ίσως το μόνο ερώτημα που τίθεται είναι πως θα συμπεριφερθούν αυτά τα ελαστικά στα μονοθέσια του 2020, τα οποία έχουν ήδη αποδειχθεί πολύ ταχύτερα από τα περσινά. Βέβαια υπάρχουν πολλές πληροφορίες από τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη τον προηγούμενο μήνα. Τα προηγούμενα χρόνια στην Αυστραλία, οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή ελαστικών, δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι διαφορετικό φέτος. Ξεκινά η τελευταία σεζόν μιας εποχής, αυτής των ελαστικών 13 ιντσών, για τη Formula 1.”

Άλλα νέα της Pirelli

  • Τα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli δοκιμάστηκαν ήδη στα μονοθέσια της Formula 2 στην πίστα του Μπαχρέιν. Η F2 θα έχει από φέτος ελαστικά 18 ιντσών. Ο οδηγός της Hitech, Luca Ghiotto ήταν ταχύτερος όλων στο τριήμερο τεστ. Ο πρώτος αγώνας της F2 θα γίνει στο Μπαχρέιν στο τέλος του μήνα, στο πλαίσιο του GP F1.
  • Δοκιμές στο Μπαχρέιν έκαναν και τα μονοθέσια της Formula 3, στα οποία διατηρούνται οι τροχοί των 13 ιντσών. Ανάμεσα στους νέους οδηγούς είναι και η 19χρονη Sophia Floersch: η πρώτη γυναίκα που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα. Ο Alexander Peroni, που αγωνίζεται στην ίδια ομάδα με την 19χρονη, ήταν ταχύτερος όλων στο τεστ..
  • Η καμπάνια της Pirelli, Junior WRC ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα στο Ράλι Σουηδίας. Ο τοπικός οδηγός Tom Kristensson κέρδισε και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας. Την επόμενη χρονιά ξεκινά για την Pirelli και η αποκλειστική συνεργασία με το World Rally Championship για τρία χρόνια, παράλληλα με τις υποχρεώσεις της Formula 1.

Οι φετινές επιλογές ελαστικών

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!