NEA

H Honda επιστρέφει στους κλασικούς φυσικούς διακόπτες

Η ιαπωνική εταιρία έχει διαπιστώσει από έρευνες της πως η απουσία των φυσικών διακοπτών δεν διευκολύνει τους οδηγούς.

Πρόσφατα είχα γράψει για τα ζητήματα που προκύπτουν από τα νέα συστήματα infotainment και την προσοχή που αποσπούν κατά τον χειρισμό τους. Το βασικό αίτιο είναι πως οι κατασκευαστές έχουν παρασυρθεί από την εξέλιξη των smartphones και έχουν μεταφέρει το touch-screen περιβάλλον και στο αυτοκίνητο.

Το οποίο όμως κινείται στους δρόμους. Και όσο τα νέα συστήματα πολυμέσων με τις οθόνες αφής μπορεί να διευκολύνουν σε διάφορες ρυθμίσεις, τόσο περισσότερο αποσπούν την προσοχή των οδηγών. Φυσικά δεν λέμε να επιστρέψουμε στα παλιά με τα διάσπαρτα πλήκτρα πάνω στην κεντρική κονσόλα, αλλά π.χ. τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού πρέπει να υπάρχουν.

Ο υπεύθυνος για την εξέλιξη του Honda Jazz, ο Takeki Tanaka εξηγεί πως: “Ο λόγος είναι πολύ απλός, θέλαμε να ελαχιστοποιήσουμε τη διάσπαση προσοχής του οδηγού, ιδιαίτερα για το σύστημα κλιματισμού. Μεταφέραμε τις ρυθμίσεις από την οθόνη αφής, καθώς λάβαμε υπόψη μας τα σχόλια των πελατών μας και πως ήταν δύσκολο να λειτουργήσει διαισθητικά».

Ωστόσο, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές κινούνται σε χειριστήρια μόνο στην οθόνη αφής. Η νέα υπεύθυνη για τα ηλεκτρονικά του Audi A3, η Melanie Limmer, δήλωσε στο βρετανικό Autocar ότι αποφάσισε να αφαιρέσει ορισμένα φυσικά μπουτόν «αφού όλο και περισσότεροι άνθρωποι έρχονται σε επαφή με smartphones» και πρόσθεσε ότι το νέο σύστημα είναι πολύ πιο φιλικό προς το χρήστη.

H Honda δεν έχει καθόλου φυσικούς διακόπτες π.χ. στο Civic η ένταση φωνής, o κλιματισμός κ.α. πραγματοποιούνται μόνο μέσω της touch-screen. Στο νέο Jazz υπάρχουν όλοι οι βασικοί διακόπτες και συμφωνώ απόλυτα με αυτή την κίνηση. Εσείς τι λέτε επί του θέματος;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. Προφανώς η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι τους κλασικούς διακόπτες μπορείς να τους χειριστείς χωρίς να τους κοιτάς (δηλ. μόνο με το χέρι – για αυτό και είναι διαφορετικοί ή έστω έχουν κάποια λογική διάταξη) ενώ μια οθόνη αφής σε καμία περίπτωση. Φανταστείτε τα χειριστήρια στο τιμόνι να ήταν αφής. Κάποια πράγματα στερούνται λογικής – παρά μόνο αν δεις το θέμα από οικονομική άποψη / μάρκετιγνκ.
    Μόνο και μόνο για αυτόν τον λόγο δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο που έχει μόνο αφής. Άλλο οδήγηση, άλλο κινητό (και το λέει κάποιος που δουλεύει επί χρόνια όλη μέρα με υπολογιστές/κινητά, δηλ. είναι απόλυτα εξοικειωμένος).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!