NEAΑΓΩΝΕΣ

Ένα Toyota MR2 Group B που δεν πάτησε “ποτέ” σε χώμα

Ανήκει στην γνωστή κατηγορία των θηρίων των ράλι, είχε 600 άλογα, ζύγιζε μόλις 700 κιλά και δεν έτρεξε ούτε σε έναν επίσημο αγώνα!

Την σεζόν του 1985 το WRC είχε πάρει μια άγρια ομορφιά με την Peugeot να συμμετέχει με το 205 Τ16 και την Audi να ετοιμάζει το Quattro. Οι Γάλλοι είχαν βάλει το μοτέρ στο κέντρο για καλύτερο κοντρόλ και το ίδιο έκαμε και η Lancia στην S4.

To MR2 222D ήταν η απάντηση της Toyota και ως κεντρομήχανο με έναν turbo (πίεση έως 1 bar) δίλιτρο τετρακύλινδρο (που αντικατέστησε έναν 1.600άρη) απέδιδε 600 άλογα και 640 Nm. Το σασμάν ήταν 5άρι και με «στεγνό» απόβαρο που δεν ξεπερνούσε τα 750 κιλά μπορεί κανείς να κάνει κάποιες υποθέσεις για τις επιδόσεις.

Τελικά το αγωνιστικό της Toyota και μετά από σχετικές δοκιμασίες ήταν έτοιμο το Φεβρουάριο του 1985. Ωστόσο, δεν πρόλαβε να τρέξει σε επίσημο αγώνα αφού στο τέλος του πρωταθλήματος του έχασαν την ζωή τους οι Toivonen – Crespo η FIA απαγόρευσε τόσο τα αγωνιστικά του Group B όσο και αυτά του Group S που προγραμματίζονταν για το μέλλον.

Έτσι τα δύο πρωτότυπα του αγωνιστικού MR2, ένα μαύρο και ένα άσπρο, που ήταν έτοιμα ξέμειναν στην Toyota για να θυμίζουν την προσπάθεια της εταιρείας για το Group B. Στη συνέχεια η Toyota αγωνίστηκε με τις πισωκίνητες Celica και Supra, ενώ το 1988 ντεμπούτο στο Group A έκανε η ST 165 Celica GT-Four.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close