NEA

VW: Έχει πολύ μέλλον ακόμη ο κινητήρας εσωτερικής καύσης

O τεχνικός διευθυντής της εταιρίας Matthias Rabe δήλωσε στο βρετανικό Autocar πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει αρκετά μεγαλύτερο μέλλον από ότι πολλοί υποστηρίζουν.

«Αν δει κανείς την κατάσταση που επικρατεί στην αεροπορική βιομηχανία, τα e-fuels έχουν μεγάλη ζήτηση, καθώς τα αεροπλάνα δεν θα γίνουν ποτέ ηλεκτρικά, λόγω της αυτονομίας. Παίρνουμε τον ρόλο μας σε ότι αφορά την μείωση του CO2 αρκετά σοβαρά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ξεγράφουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης», είπε μεταξύ άλλων ο Rabe.

Υπάρχουν πολλοί που θεωρούν πως η απάντηση βρίσκεται στα συνθετικά καύσιμα, τα οποία προς το παρόν δεν μπορούν να παραχθούν σε μεγάλες ποσότητες. Θεωρητικά θα μπορούσαν να είναι μια καλή εναλλακτική, καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν για πολλά χρόνια ακόμα τα θέματα με την αυτονομία, την ταχύτητα της φόρτισης και το βάρος από τις μπαταρίες.

H Mazda πρόσφατα ανακοίνωσε την δική της θέση για τα βιοκαύσιμα από φύκια. Επίσης και η BMW επενδύει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τον διευθυντή του τμήματος R&D Klaus Froehlich να επιβεβαιώνει την απόφαση της εταιρίας να μείνει πιστή σ’ αυτή την τεχνολογία για τουλάχιστον 30 ακόμα χρόνια όσον αφορά στην βενζίνη και 20 για το ντίζελ.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Αγαπάτε το Caroto όσο και εμείς;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ποιοτικό περιεχόμενο που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη στο έργο μας θα ήταν να απενεργοποιήσετε για το συγκεκριμένο ιστότοπο το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Η ομάδα του caroto.