NEA

Τεστ αξιολόγησης των συστημάτων πολυμέσων

Ποιο είναι το χειρότερο και ποιο το καλύτερο σύστημα infotainment; Την απάντηση έρχεται να δώσει το WhatCar? που σε ένα μεγάλο τεστ συγκέντρωσε 20 αυτοκίνητα και δοκίμασε τα συστήματα τους.

Τα τεστ που έκανε το βρετανικό περιοδικό WhatCar? με τα συστήματα πολυμέσων (infotainment) ήταν έξι στο σύνολό τους. Αυτά αφορούσαν την αύξηση της θερμοκρασίας κατά 2 βαθμούς, την ενίσχυση του κλιματισμού κατά δύο επίπεδα, το zoom out στο navigation, την ακύρωση μιας προγραμματισμένης διαδρομής, την αλλαγή συχνότητας στο ραδιόφωνο, και την εύρεση του κοντινότερου σταθμού ανεφοδιασμού με τις φωνητικές εντολές (όσα μοντέλα την υποστήριζαν).

Η αξιολόγηση έδειξε πως αρκετά από τα infotainment απαιτούσαν πολύ χρόνο εξοικείωσης ακόμη και για τις βασικές λειτουργίες και σε σχέση με έναν φυσικό διακόπτη. Μεγάλες διαφορές υπήρχαν στον μεταξύ τους τρόπο λειτουργίας με το σύστημα πλοήγησης να απαιτεί επικίνδυνο χρόνο ρύθμισης του, ενώ σε αρκετά ακόμη και η αναζήτηση σταθμού απαιτούσε την απόσπαση προσοχής. Μέχρι και οι φωνητικές εντολές δεν ανταποκρίνονταν σωστά με τον οδηγό να στρεσάρεται από την κακή ανταπόκριση. Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα του WhatCar? έδειξαν την παρακάτω αξιολόγηση:

  • BMW 3-Series με το Live Cockpit Professional (28/30)
  • Mercedes CLA με το 10,25’’ touchscreen (27/30)
  • Porsche Panamera με το Connect Plus και  PCM (27/30)
  • Audi Q3 Sportback με το Virtual Cockpit Plus (26/30)
  • Mazda 3 με το 8,8’’ color display και Mazda Connect (25/30)
  • VW Passat με το 8,0’’ Composition Media System (24/30)
  • Ford Fiesta με το Sync 3 και FordPass Connect (23/30)
  • Hyundai Ioniq με το 10,25’’ screen και  Bluelink (22/30)
  • Vauxhall Corsa με το 10,0’’ Multimedia Navi Pro (22/30)
  • Skoda Kamiq με το 9,2’’ system (21/30)
  • Jaguar XE με το 10,0’ Touch Pro Duo system (21/30)
  • Volvo S60 με το Sensus (20/30)
  • Toyota Corolla με το Touch 2 media system (20/30)
  • Nissan Juke με το Nissan Connect (19/30)
  • Honda CR-V με το 7,0’’ touchscreen και Honda Connect (18/30)
  • Lexus RX με το 12,3’’ multimedia display (18/30)
  • Peugeot 508 SW με το 10,0’’ Connected 3D Navigation (17/30)
  • Skoda Citigo-e iV με το color screen (16/30)
  • Fiat 500X με το 7,0’’ touchscreen και Uconnect Live (14/30)
  • MG ZS με το 8.0-inch touchscreen (12/30)

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close