NEA

H νέα Porsche 911 Targa έχει την δική της χάρη [vid]

Η οποία κρατά από το 1965 και αναμφίβολα στην 8η γενιά της η Targa παραμένει ένα από τα πιο θελκτικά σχήματα. Το λανσάρισμα για τις 911 Targa 4 και 911 Targa 4S ξεκινά στη Γερμανία τον Αύγουστο έναντι 128.486€ και 143.956€, αντίστοιχα.

Ουσιαστικά το στοιχείο που διαφοροποιεί την Targa από τις άλλες δύο 911 (τις Coupe & Cabriolet) έχει να κάνει με την χαρακτηριστική αψίδα που είναι τονισμένη σε χρώμιο. Τον τρόπο που λειτουργεί και το πως ανασηκώνεται όλο το πίσω κρύσταλλο για να μπει από κάτω η οροφή μπορείτε να τον δείτε στο παρακάτω αρχείο (σ.σ. αφορά στην προηγούμενη γενιά).

Ο εντυπωσιακός μηχανισμός ανοίγματος ανασηκώνει το βάρος 12,9 κιλών πίσω παρμπρίζ, γέρνει και μετακινείται προς τα πίσω. Στη συνέχεια απασφαλίζεται η σκληρή οροφή, διπλώνει σε σχήμα «Ζ» και τοποθετείται στην πλάτη των πίσω καθισμάτων, ενώ το παρμπρίζ επιστρέφει στην κανονική του θέση. Σημειώστε δε πως η hard-top οροφή χρειάζεται 19 δευτερόλεπτα για να διπλωθεί (7 περισσότερα από την Cabriolet με την μαλακή οροφή).

Κατά τα υπόλοιπα η Targa βασίζεται στα μηχανικά μέρη της 911 από τις οποίες προέρχονται τα μέρη των Targa 4 και Targa 4S. Όπως θα δείτε και στα παρακάτω εικονογραφήματα ο twin-turbo τρίλιτρος εξακύλινδρος boxer στην Targa 4 αποδίδει 385 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ., τελική στα 289 χλμ./ώρα) και η Targa 4S βρίσκεται 450 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ., τελική στα 304 χλμ./ώρα). Στάνταρ είναι το αυτόματο διπλόδισκο PDK με 8 σχέσεις, ενώ δίχως χρέωση ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το χειροκίνητο 7άρι (μόνο στην 4S Targa).

Από εκεί και πέρα ξεχωρίζουν τα συστήματα InnoDrive και Smartift. Το πρώτο λαμβάνει υπόψη για τα επόμενα τρία χιλιόμετρα της διαδρομής διάφορα δεδομένα (τη διαμόρφωση του δρόμου, τις κατηφόρες, τις διασταυρώσεις, σημεία επιτάχυνσης και επιβράδυνσης κ.α.) για βέλτιστες αλλαγές. Το Smartlift έχει τη δυνατότητα να ανασηκώνει το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου κατά 4 εκατοστά (π.χ. σε περίπτωση ράμπας). Ενδιαφέρον είναι πως οι συντεταγμένες του σημείου που ανασηκώθηκε το εμπρός μέρος μπορούν να αποθηκευτούν και ην επόμενη φορά που η 911 θα περάσει από το ίδιο σημείο το ρύγχος της να σηκωθεί αυτόματα.

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!
Back to top button
Close
Close