NEA

Η πεντάμετρη Mercedes CLS κυκλοφορεί στα 1.500 κυβικά!

Από την CLS ξεκίνησε η μόδα των τετράθυρων κουπέ με την μικρότερη CLA να έχει στην βάση της ένα κινητήρα στα 1.300 κ.εκ.

Ωστόσο, θα αγοράζατε ποτέ μια CLS που έχει κάτω από το καπό της έναν 1.500άρη τετρακύλινδρο βενζίνη με 184 ίππους; Ρητορική η ερώτηση αφού αφορά στους Κινέζους που σε ένα μεγάλο ποσοστό δεν τους πολύ-νοιάζει ο κυβισμός του κινητήρα ή η ισχύς. Παρά η μόστρα και φυσικά οι χώροι αφού εκεί οι επιμηκυμένες long εκδόσεις έχουν μεγάλη απήχηση.

Από την άλλη, το εκεί φορολογικό σύστημα επιβαρύνει τα αυτοκίνητα με κινητήρες πάνω από τα 1.500 κυβικά, οπότε η Mercedes έκανε τη συγκεκριμένη έκδοση CLS 260 για να καταστήσει τη CLS πιο προσιτή. Όχι απαραίτητα και φτηνή όμως, καθώς η τιμής της ξεκινά από τις 75.000 ευρώ. Στην Ευρώπη η CLS προσφέρεται από δίλιτρα και πάνω μηχανικά σύνολα.

Πάντως, η συγκεκριμένη πρακτική δεν μας προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση αφού εφαρμοζόταν και στην χώρα μας για αρκετά χρόνια. Ίσως να θυμάστε την E-Class με τον turbo 1.600άρη κινητήρα και παλιότερα με τον «κομπρέσορα». Οπότε μια CLS με 184 αλογάκια από ένα εξηλεκτρισμένο μοτεράκι ίσως και να είχε κάποιο νόημα. Αν ήταν αρκετά φτηνότερη…

Ετικέτες

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close
Close