Ήταν ένα αυτοκίνητο που αρχικά κατασκευάστηκε για τις μονάδες ασφαλείας και διάσωσης στην Ιαπωνία και αργότερα κατασκευάστηκαν και κάποια για πολιτική χρήση.
Μέχρι να γιορτάσει η Toyota τα 25 χρόνια από το πρώτο Mega Cruiser που κατασκεύασε πολύ λίγοι γνώριζαν την ύπαρξή του. Η οποία απαρτίζεται από 100 σπάνια αυτοκίνητα που ξεκίνησαν να παραδίδονται ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση της παραγωγής του το 1995.
Από πλευράς διαστάσεων το μήκος ξεπερνούσε τα 5 μέτρα, το πλάτος ήταν στα 2,2 και λίγο χαμηλότερα ήταν το ύψος του. Η απόσταση από το έδαφος έφθανε τα 420 χιλιοστά! Το απόβαρο ξεπερνούσε τους 2,8 τόνους και στο εσωτερικό χωρούσαν έως έξι άτομα.
Κάτω από το καπό υπήρχε τετρακύλινδρος(!) turbo-diesel χωρητικότητας 4,1 λίτρων που απέδιδε 157 ίππους και συνεργαζόταν με 4άρι σασμάν. Η μόνιμη τετρακίνηση είχε τρία διαφορικά, τα φρένα τέσσερις αεριζόμενους δίσκους, ενώ υπήρχε και τετραδιεύθυνση. Μία σημαντική λεπτομέρεια είναι πως υπήρξε μόνο ως δεξιοτίμονο.
To Mega Cruiser ήταν ένα ιδιαίτερα ακριβό 4×4 που εκείνη την εποχή κόστιζε περίπου 80.000 δολάρια. Η πώλησή του είχε περιοριστεί στην Ιαπωνία μέχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή του. Ωστόσο, πωλήθηκε και ως μεταχειρισμένο σε αγοραστές από τις ΗΠΑ, τη Ρωσία, την Αυστραλία κ.α.