Μετά από πολλά χρόνια η Mustang υποδέχεται ξανά την ονομασία Mach 1 (ντεμπούτο το 1969, τελευταία εμφάνιση το 2004) και την σχετική έκδοση με τα 480 άλογα που πλασάρεται ανάμεσα στην Mustang GT και την κορυφαία Mustang Shelby.
Για την περίσταση η ισχύ του V8 των 5,0 λίτρων έχει αυξηθεί στα 480 άλογα περνούν στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου της Tremec κιβώτιο το οποίο έχει πλέον και λειτουργία rev-matching (προαιρετικά υπάρχει και το αυτόματο 10άρι SelectShift με αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και λογισμικό). Πολλά από τα εξαρτήματα της Mach 1 προέρχονται από τις Shelby GT350 και GT500, π.χ. όπως η εισαγωγή και το ψυγείο λαδιού με δυνατότητα καλύτερης ψύξης έως και 50%.
Σύμφωνα με την Ford και το έξτρα πακέτο αεροδυναμικής (με μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα και βελτιωμένο διαχύτη) η Mach-1 διασφαλίζει 22% μεγαλύτερο κάθετο φορτίο από την Mustang GT (έως 150% μεγαλύτερο με το Handling Package). Στην ανάρτηση υπάρχουν αμορτισέρ μαγνητοροϊκής τεχνολογίας MagneRide, πιο σφιχτή ρύθμιση, αλλά και ισχυρότερα Brembo φρένα.
Εξωτερικά η Mach 1 ξεχωρίζει από διάφορες βελτιώσεις όπως οι διπλές μπούκες στο πίσω μέρος ή οι ειδικής σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών με σχέδιο που θυμίζει αυτές του Magnum 500. Στο εσωτερικό καθίσματα Recaro, ψηφιακός πίνακας, μπόλικο δέρμα και αλουμίνιο και η πλακέτα με το serial number. Και αυτό επειδή η παραγωγή της Mustang Mach 1 που θα ξεκινήσει σε περίπου ένα χρόνο θα είναι πολύ περιορισμένη.