NEA

Τι είναι αυτό που δυσκολεύει την παραγωγή μιας υβριδικής Porsche 911;

Aν και ακούγεται εδώ και καιρό ότι ετοιμάζεται μία υβριδική έκδοση της 911 για την επόμενη γενιά της, φαίνεται ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

«Δεν θέλουμε να αλλάξουμε την 2+2 φιλοσοφία του, ούτε το σχήμα του αυτοκινήτου, γιατί αυτά είναι μέρος της ιστορίας της 911», δήλωσε στο βρετανικό Autocar ο υπεύθυνος της 911, Frank Steffen Walliser, αναφέροντας πως υπάρχει προβληματισμός με το μέγεθος του αυτοκινήτου.

Η πρόκληση είναι μεγάλη γιατί θα πρέπει να λυθούν τα θέματα του μεγέθους των έξτρα συστημάτων αλλά και το βάρος τους που πρέπει να κρατηθεί χαμηλά. Πάντως αρκετοί πιστεύουν ότι θα υπάρξει τελικά μία υβριδική 911 στο facelift της 992 και σε 3-4 χρόνια. Μάλιστα υπολογίζουν ότι θα είναι plug-in υβριδικό, κάτι που θα οδηγήσει και σε σημαντική αύξηση της ισχύος, κοντά στα 700 άλογα.

Μία αμιγώς ηλεκτρική 911 θα αργήσει ακόμα περισσότερο όπως δείχνουν τα πράγματα. Θα φθάσει το 2030 για να έχουμε κάποιο νέο σ’ αυτό το πεδίο, καθώς όπως υπολογίζεται μέχρι τότε θα έχουν λυθεί πολλά από τα προβλήματα των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων ώστε να μπουν σε ένα ελαφρύ και μικρό σπορ αυτοκίνητο όπως η 911.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!