NEA

Συνεχίζονται και στο Tesla Model Y τα προβλήματα ποιότητας

Οι παραδόσεις αλλά και τα παράπονα πελατών στις ΗΠΑ έχουν ξεκινήσει από τις 13 Μαρτίου.

Μάλιστα ο ίδιος ο Elon Musk έχει ενημερώσει τα στελέχη της εταιρείας πως απαιτούνται ποιοτικές βελτιώσεις στο Model Y και για την ώρα έχουν σταματήσει οι παραδόσεις του αυτοκινήτου. Τα σημαντικότερα προβλήματα αφορούν σε ατέλειες στη βαφή του αμαξώματος (είναι να απορεί κανείς για το τμήμα ποιοτικού ελέγχου της Tesla), αλλά και για τη κακή τοποθέτηση της βάσης των πίσω καθισμάτων και των ζωνών ασφαλείας.

Προφανώς για αυτούς τους λόγους και για άλλα μικρότερα θέματα ποιότητας σταμάτησε για ένα μήνα η παραγωγή του Model Y στο εργοστάσιο. Επίσης, υπάρχουν παράπονα και για την συναρμολόγηση των πλαστικών στο εσωτερικό.

Αξιοσημείωτο είναι πως αν κάποιος επιστρέψει ένα Model Y αμέσως μετά την αγορά του λόγω προβλημάτων ποιότητας, τότε δεν μπορεί για ένα χρόνο να αγοράσει εκ νέου το ίδιο μοντέλο με το αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, σύμφωνα με τη σύμβαση αγοράς, η οποία ισχύει και για την Ευρώπη. Μάλιστα αν η επιστροφή θεωρηθεί καταχρηστική, τότε ο αποκλεισμός των 12 μηνών ισχύει για όλα τα μοντέλα της μάρκας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!